شهرستانها

فقر حاکم بر توده مردم استان نیازمند فکر اساسی است

از مسئولان می‌خواهیم با توجه به شرایط خاص استان و فقر حاکم بر توده مردم در این استان هر چه سریع‌تر فکر اساسی در بخش اشتغال داشته باشند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان تمام هم و غمشان را برای رفع مشکلات مردم به ویژه اقشار کمدرآمد و فارغالتحصیلان دانشگاهی بگذارند.

غلاممحمد طاهری در گفتگو با فارس اظهار کرد: گرهزدن مذاکرات هستهای با مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور از طرف هرکس صورت بگیرد یک خطای بزرگ است؛ بیکاری جوانان و گرانی مردم را رنج میدهد بنابراین ما از مسئولان میخواهیم با توجه به شرایط خاص استان و فقر حاکم بر توده مردم در این استان هر چه سریعتر فکر اساسی در بخش اشتغال داشته باشند.

وی افزود: اگرچه ممکن است مسئولان در این راستا تلاش کنند ولی متاسفانه نتیجه این تلاشها برای مردم ملموس نیست چراکه خانوادهها جوانان بیکاری را کنار خود میبینند که با گرانی هم دست و پنجه نرم میکنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: توصیه ما به مسئولان استانی این است که زمینه تنشهای سیاسی را فراهم نکنند و تمام هم و غمشان را برای رفع مشکلات مردم به ویژه اقشار کمدرآمد و فارغالتحصیلان دانشگاهی بگذارند.

وی تصریح کرد: از ایستادگی رئیس جمهور بر حقوق هستهای جمهوری اسلامی ایران و از وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده که حقا این مدت زحمات زیادی کشیدند قدردانی میکنیم اما انتظار است از باب روشنگری و روشن شدن افکار عمومی، زیادهخواهی طرف مقابل و اینکه چرا تحریمها را بر نداشتند و به تعهدات توافق ژنو عمل نکردند را به اطلاع مردم فهیم ایران اسلامی برسانند.

طاهری ادامه داد: خشم و کینه مردم از آمریکا به خاطر ظلمهایی که در حق انقلاب روا داشتهاند تمام نشدنی است این خشم باید جایی در مواضع دولت نماد و نمود داشته باشد؛ ما به صداقت و مهارت تیم هستهای جمهوری اسلامی در گفتگوهای هستهای به عنوان سفیران و فرزندان انقلاب اسلامی اعتماد داریم و مقاومت و صبوری آنها را در برابر اشرار جهانی ارج مینهیم و چه مذاکرات نتیجه دهد و چه نتیجه ندهد زحمات آنها قابل تقدیر است و از تیم مذاکره کننده حمایت میکنیم چون میدانیم که کارشکنی از کجاست. وی تاکید کرد: بر همه ما لازم است که دولت را حمایت کنیم تا موفق شود چراکه موفقیت دولتها موفقیت نظام است و سیاست موتلفه در قبال دولت حمایت، رصد هوشمندانه و نقد مشفقانه و منصفانه و همکاری صمیمانه است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انتقاد از دولتمردان و مسئولین به تعبیر اسلامی آن نصیحت، یک تکلیف است که این تکلیف در چارچوب عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر انجام میشود.

https://shoma-weekly.ir/ubhesr