ورزش

فعال شدن دلال‌های فوتبال در ستادهای انتخابات!

در روزهای اخیر شاهد فعالیت گسترده دلال‌های فوتبالی برای پیوستن به ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری هستیم! در این میان برخی نیز توانسته‌اند به برخی از مراکز تبلیغاتی برای کاندیداها نزدیک شده و خود را منصوب به آنان کنند! این جریان در برخی استانهای مرزی رنگ و بوی جدی گرفته و آنها هزینه‌هایی نیز برای ستادها کرده‌اند!

در روزهای اخیر شاهد فعالیت گسترده دلالهای فوتبالی برای پیوستن به ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری هستیم! در این میان برخی نیز توانستهاند به برخی از مراکز تبلیغاتی برای کاندیداها نزدیک شده و خود را منصوب به آنان کنند! این جریان در برخی استانهای مرزی رنگ و بوی جدی گرفته و آنها هزینههایی نیز برای ستادها کردهاند!

البته برخی نیز از طریق برخی مربیان به کانون‌های سیاسی متصل شده‌اند، نکته جالب توجه این است که برخی سابقه‌داران نیز به این عرصه وارد شده‌اند! دلال‌های سابقه‌داری که چندی قبل در بازداشت به سرمی‌بردند اکنون وارد ستادها شده‌اند! تا بتوانند به هدف خود که رفع اتهام از خود است، اقدام کنند. آنها می‌خواهند با استفاده از عناوین سیاسی، خود را مصون از اقدامات قضایی احتمالی کنند.


https://shoma-weekly.ir/DLKB22