شهرستانها

فعالیت‌های مسئولان استان باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم باشد

دبیرحزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مسئولان در هرجایگاهی باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند، افزود: سمت و سوی فعالیتهای مسئولان استان باید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
نادر مقدسی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه بسیاری از پیامهای تهییج کننده اغتشاشات از کانالهای وابسته آمریکا، انگلیس و عربستان منتشر می شد گفت: در چند ماه اخیر آمریکا و آلسعود به خاطر شکست در سوریه، یمن، عراق، لبنان و فلسطین، طبیعی بود که به دنبال فتنه و آشوب در کشور ما باشند ولی به فضل خدا بازگشت فوری آرامش به کشور پس از فتنه حاصل بصیرت و حضور میلیونی ملت است همچنانکه رهبر معظم انقلاب 8 ماه قبل فتنه، آشوب و برهم زدن کشور را از اهداف کوتاه مدت دشمن بیان فرمودند.

دبیرحزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه، در روزهای اخیر شاهد برخی از تجمعات و اعتراضات مردمی در مورد مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی در استان بودیم که این قبیل اعتراضات را بجا و حق مردم میدانیم. تأکیدکرد: درفتنه اخیر عدهای اغتشاش گر با استفاده از فرصت اعتراض مردمی به وضع معیشتی در تلاش بودند تا از این فضای موجود سوء استفاده کنند و با دادن شعارهای ساختارشکنانه علیه نظام اسلامی و مسئولان، این اعتراضات را به بیراهه و انحراف بکشانند.

دبیرحزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مسئولان در هرجایگاهی باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند، افزود: سمت و سوی فعالیتهای مسئولان استان باید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

نادر مقدسی گفت: فتنه طراحی شده ذهن و فکر کشورهای غربی و به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بود که قصد داشتند از این طریق به نظام اسلامی لطمه وارد کنند و متاسفانه برخی در داخل کشور نیز فریب این افکار را خوردند.

وی با اشاره به اینکه مردم امروزه از نظر معیشت و اقتصاد تحت فشار هستند، گفت: زمانی که رهبر انقلاب درجایگاهی که هستند خود را خادم مردم میدانند آنوقت مسئولان باید جایگاه خود را بشناسند.

مقدسی تصریح کرد: مردم قرار بود در راستای تحقق حق خود و گرانی برخی کالاها تجمع کنند، ولی ضد انقلاب در میان این تجمع حضور پیداکرد تا به مقاصد خود دست یابد.

وی در خصوص تجمع بزرگ مردم اراک در محکومیت آشوبگری ها و اغتشاشات اخیر اظهار داشت: به طور قطع مردم همیشه حافظ ونگهبان انقلاب بودهاند و در روزهای اخیر هم شاهد حضور خودجوش مردم در سراسر کشور برای مقابله با اغتشاشگران بودیم.

https://shoma-weekly.ir/wcHTFX