شهرستانها

فعالیت‌های جهادی فرهنگی و خدماتی

فعالیت‌های حزب مؤتلفه در بخش فرهنگی و خدمات جهادی از قبیل ویزیت رایگان در مناطق محروم و حاشیه شهر کرمانشاه با کسب نظر نماینده محترم فقیه و امام جمعه کرمانشاه در دست اقدام است که باید درصدد توسعه و گسترش آن باشیم.
حزب مؤتلفه در کرمانشاه محمد کرمیراد دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با اعلام خبر برگزاری همایش همگرایی اصولگرایان در کرمانشاه، آن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مؤتلفه اسلامی افتخار این را دارد که در اعتقاد به اصل وحدت و انسجام و همگرایی همواره پیشتاز باشد و این افتخار در پیش از انقلاب هم نصیب مؤتلفه اسلامی بوده است. وی افزود: هریک از گروهها و احزابی که دغدغه ارزشها را داشته باشند، مشی ما تعامل با همه آنها است.

کرمیراد با اشاره به بخشی از روند فعالیتهای حزب مؤتلفه اسلامی استان یادآور شد: یکی از اقدامات دفتر استان این است که در شهرهایی که فاقد دفتر حزبی هستیم، تمهیدات لازم جهت راهاندازی مکانی مناسب و هدفگذاری برای آن صورت پذیرد.

وی با اشاره به ضرورت سرویسدهی فرهنگی و خدماتی در استان افزود: فعالیتهای حزب مؤتلفه در بخش فرهنگی و خدمات جهادی از قبیل ویزیت رایگان در مناطق محروم و حاشیه شهر کرمانشاه با کسب نظر نماینده محترم فقیه و امام جمعه کرمانشاه در دست اقدام است که باید درصدد توسعه و گسترش آن باشیم.

وی یادآور شد: در ادامه این همایش جمع حاضر در مراسم نماز جمعه کرمانشاه شرکت و یک بار دیگر وحدت خود را در معرض نمایش قرار دادند.

https://shoma-weekly.ir/agMTXp