اندیشه

فعالیتهای وحدت بخش اصولگرایان سمنان رو به تعالی است

بالطبع اصولگرایان سمنان هم از اقبال عمومی برخوردارند و پایگاه سیاسی و اجتماعی خوبی دارند. لذا اصولگرایان با نگاه جدیدی که دارند می‌توانند در انتخابات تاثیر گذار باشند و برداشت ما این است که همین نگاه و هدف مشترک تفکرات سیاسی باید در همه بخش‌ها و نهادهای حکومتی حاکم باشد تا جدای از سلایق سیاسی هدف خدمت به مردم باشد. این مهم‌ترین عامل وحدت بین جریانات سیاسی اصولگرا است.
حسن خرمیان دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سمنان در نشست شورای حزب موتلفه اسلامی استان سمنان و در جمع دبیران شهرستانهای استان با اشاره به اعلام همراهی موتلفه اسلامی در همگرایی اصولگرایان گفت: فعالان اصولگرا با توجه به تجربههای گذشته میدانند که این وحدت ضرورت دارد و همگی باید با هم اتحاد داشته باشند.

بالطبع اصولگرایان سمنان هم از اقبال عمومی برخوردارند و پایگاه سیاسی و اجتماعی خوبی دارند. لذا اصولگرایان با نگاه جدیدی که دارند میتوانند در انتخابات تاثیر گذار باشند و برداشت ما این است که همین نگاه و هدف مشترک تفکرات سیاسی باید در همه بخشها و نهادهای حکومتی حاکم باشد تا جدای از سلایق سیاسی هدف خدمت به مردم باشد. این مهمترین عامل وحدت بین جریانات سیاسی اصولگرا است.

وی با تاکید براینکه ضرورت رسیدن به وحدت در بدنه اصولگرایی حس میشود، افزود: در بدنه اصولگرایان یک حرکت ارزشمند و هوشمندانهای شروع شده است که همه به ضرورت وحدت رسیدند و میدانند اگر قرار بر خدمت باشد دلیلی ندارد این مسئولیت حتما به دست افراد خاص باشد.

خرمیان تصریح کرد: در بدنه اصولگرایان شعور و آگاهی خاصی ایجاد شده است که همه را در مسیر وحدت حاضر به همکاری با جریان اصولگرا مینماید و امیدواریم همین تفکر هم برخی جریانات اصولگرا را که قائل به حرکت فردی هستند را وادار کند بر سر میز وحدت بنشینند که این موضوع در استان ما نیز احساس میشود و من این روند رو به تعالی را در سمنان مشاهده میکنم و امیدوارم ما هم بتوانیم به تکلیف شرعی و الهی خود عمل نماییم.

وی در پایان با بیان اینکه مأموریت اصلی و بزرگ ما آماده کردن مردم برای مشارکت سیاسی است اظهار داشت: از جمله ویژگیهای یک انتخابات پرشور مشارکت فعال احزاب و گروههای رسمی و قانونی قدرتمند که دارای برنامه و سیاست روشن و برخوردار از اقبال عمومی و پایگاه سیاسی اجتماعی هستند میباشد لذا با وجود تعهد، تخصص، مبارزه با فساد و تبعیض وناعدالتی، دغدغه خدمت به مردم داشتن، دوری از سیاست زدگی و جناح زدگی که از جمله شاخصههای مهم کارآمدی اصولگرایان در نزد مردم میباشد میتوان با وحدت نه تنها موجب جلب آرای عمومی به سوی اصولگرایان شد بلکه مشارکت مردم را نیز افزایش داد.

شایان ذکر است در این نشست که به همت حزب موتلفه اسلامی شهرستان دامغان تشکیل شد، امام جمعه موقت دامغان حجت الاسلام و المسلمین رستمی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام والمسلمین حسینپور شرکت داشتند، که درخصوص تشکیل جبهه اصولگرایان در این شهرستان با محوریت امام جمعه بحث و تبادل نظر و از سوی امام جمعه موقت جهت فراهم شدن مقدمات اعلام آمادگی شد و همچنین رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات نیز با اشاره به تقارن عاشورا ی حسینی و یوم الله ۱۳ ابان مطالبی را بیان و با اشاره به فعالیتها و راهبردهای شورای تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امیدواریم موتلفه همچون گذشته با کمکها ی معنوی و همفکری، شورای تبلیغات اسلامی استان را در نیل به اهدافش یاری نماید.

https://shoma-weekly.ir/3FdExo