اقتصاد

فعالان اقتصادی برای رسیدن به رونق تولید راه‌حل ارائه دهند

عضو هیات موسس حزب موتلفه اسلامی گفت: موانع در برابر تولید بسیار زیاد است و وظیفه این شوراست که برای بهبود اوضاع اقتصادی راه‌حل پیدا کرده و پیشنهاد کند.
عضو هیات موسس حزب موتلفه اسلامی گفت:شاید دولت اهتمام خاصی نسبت به مسئله تولید ندارد اما شورای عالی پیشکسوتان نباید کنار بنشیند بلکه با توجه به تجربه و دانشی که در اختیار داریم می‌توانیم راهکارهای عملیاتی پیدا کرده و به صورت مداوم به شیوه‌های مختلف به دولت پیشنهاد کنیم.

علاء میرمحمدصادقی، رئیس شورای عالی پیشکسوتان با توجه به عنوان سال و تأکید مقام معظم رهبری بر رونق بخشیدن به تولید، تصریح کرد: فعالان اقتصادی برای رسیدن به رونق تولید، نقش مهمی به عهده‌دارند. در این مدت اقدام شایسته‌ای برای تحقق رونق تولید صورت نگرفته و این مایه تأسف است.

وی ادامه داد: شاید دولت اهتمام خاصی نسبت به مسئله تولید ندارد اما شورای عالی پیشکسوتان نباید کنار بنشیند بلکه با توجه به تجربه و دانشی که در اختیار داریم می‌توانیم راهکارهای عملیاتی پیدا کرده و به صورت مداوم به شیوه‌های مختلف به دولت پیشنهاد کنیم.

به باور میرمحدصادقی موانع در برابر تولید بسیار زیاد است و وظیفه این شوراست که برای بهبود اوضاع اقتصادی راه‌حل پیدا کرده و پیشنهاد کند.

https://shoma-weekly.ir/Sjl2Lp