شهرستانها

فشار بر سوریه برای ضربه زدن به مقاومت اسلامی در منطقه است

فشار بر سوریه برای ضربه زدن به حزب‌الله و مقاومت اسلامی در منطقه و سرکوب مردم مظلوم فلسطین است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی  استان بوشهر گفت: فشار بر سوریه برای ضربه زدن به حزب‌الله و مقاومت اسلامی  در منطقه و سرکوب مردم مظلوم فلسطین است.
عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت کشور سوریه در منطقه گفت: ایران اسلامی  با موضع‌گیری منطقی خود، وظیفه کشورهای مسلمان در مقابل گستاخی سران کشورهای غربی و دنباله‌روهای آمریکا را مشخص کرده است.
فاتحی ادامه داد: ایران می ‌گوید باید خواست مردم سوریه مورد توجه قرار گیرد و کشورهای بیگانه نباید برای مسلمانان سوریه تعیین تکلیف کرده و بدون دولت و مردم سوریه درباره آنها کنفرانس تشکیل داده و تصمیم‌گیری کنند.
وی بیان کرد: فشار بر سوریه برای ضربه زدن به حزب‌الله و مقاومت اسلامی  در منطقه و سرکوب مردم مظلوم فلسطین است و سران کشورهای اسلامی  باید بدانند که همراهی با استکبار و صهیونیسم به نفع آنها نیست و مردم به پا خاسته این کشورها روزی تکلیف آنها را روشن خواهند کرد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی  استان بوشهر گفت: در وضعیت کنونی که بحمدالله به یمن و برکت جمهوری اسلامی  بیداری اسلامی  در منطقه به وجود آمده و خیزش مردمی  سرسپردگان و مهره‌های آنها را به زیر می ‌کشد و مردم کشورهای غربی نیز در مقابل حکام خود شعار 99 درصدی می ‌دهند و اقتصاد آنها رو به اضمحلال است برای حفظ موجودیت نامشروع خود همه شعارهای فریبنده دموکراسی و حقوق بشر را زیر پا گذاشته‌اند.
وی اظهار داشت: آنان به‌رغم حمایت مردم سوریه از نظام موجود، با نادیده‌ گرفتن قوانین و مقررات بین‌المللی در پی براندازی این نظام هستند و این اقدامات دیوانه‌وار جز رسوایی بیشتر برای آنها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

https://shoma-weekly.ir/pv43Dh