شهرستانها

فساد ستیزی به تصمیم قاطع نیاز دارد

فساد ستیزی یکی از آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و امام راحل رحمت الله علیه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای هم همواره برای مراقبت در برابر این آفت خطرناک توجه و هشدار داده‌اند و در افکار عمومی مردم و مسئولین هم کسی را نمی‌توان یافت که حداقل در ظاهر از فساد برائت بجوید؛ بنابراین مبارزه با فساد خیلی نیاز به نشست و همایش ندارد؛ بلکه بیشتر به یک عنصر اساسی به‌نام تصمیم قاطع نیاز دارد. امیدواریم با اقدام انقلابی مسئولین این رذیله اجتماعی هر چه سریع‌تر برچیده شود‌.
غلام محمد طاهری در نشست هفتگی شورای حزب مؤتلفه اسلامی استان ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از این بزرگواران به عنوان چراغ فروزان راه هدایت انسانها یاد نمود و توسل به پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار را وسیلهای برای رسیدن به کمال و آخرتی پر بار دانست.

وی در ادامه پیرامون فرا رسیدن یوم الله ۹ دی گفت: روز شمار جمهوری اسلامی ایران پر از حوادث شگفتانگیز است که هر کدام به تنهایی عبرت آموز و قابل تأمل و تحلیل است؛ اما برخی روزها از امتیازات خاصی برخوردارند و یادآور رویدادی سرنوشت ساز هستند که میتوان تعبیر نقطه عطف را درباره آنها به کار برد و نهم دی ۱۳۸۸ یکی از آن روزهاست. نهم دی ماه ۱۳۸۸نه میتینگ سیاسی بود و نه یک راهپیمایی معمولی؛ بلکه میثاقی دوباره میان مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن هم بعد از هشت ماه جنگ سیاسی بود. ۹ دی ازآن جهت از اهمیت ویژهای برخوردار است که ناظر به مفهومی به نام جنگ نرم و براندازی است. راهپیمایی ۹ دی بزرگترین و تاریخیترین راهپیمایی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که عشق ملت ایران را به امام حسین (ع) و عاشورا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی برای همیشه تاریخ به جهانیان ثابت کرد؛ اما هرچند بعید است دشمن از سرمایهگذاریهای خویش طی سالیان متمادی گذشته مأیوس نشده باشد و چه بسا مهرههای جدیدی را جایگزین مهرههای سوخته کند و لذا هوشیاری ایجاب میکند که غائله فتنه ۸۸ را خاتمه یافته تلقی نکنیم و در پرتو مشعل روشنگر نهم دی ماه رد پای دشمن را هوشیارانه شناسایی کنیم و مراقب باشیم فتنهگران، دنبال فتنه دیگری نباشند؛ چرا که دشمنان این مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دست از دشمنی با انقلاب و مردم انقلاب بر نمیدارند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همچنین ضمن اظهار تأسف از بحث فساد که هر از چندگاه مطرح میشود گفت: فساد ستیزی یکی از آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و امام راحل رحمت الله علیه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنهای هم همواره برای مراقبت در برابر این آفت خطرناک توجه و هشدار دادهاند و در افکار عمومی مردم و مسئولین هم کسی را نمیتوان یافت که حداقل در ظاهر از فساد برائت بجوید؛ بنابراین مبارزه با فساد خیلی نیاز به نشست و همایش ندارد؛ بلکه بیشتر به یک عنصر اساسی بهنام تصمیم قاطع نیاز دارد. امیدواریم با اقدام انقلابی مسئولین این رذیله اجتماعی هر چه سریعتر برچیده شود.

https://shoma-weekly.ir/ZK92Te