شهرستانها

فرهنگ اسلامی ، علت مخالفت غرب با جمهوری اسلامی است

سید حسن سیدی در جمع دبیران شهرستان های این استان گفت:علت اساسی مخالفت غرب با جمهوری اسلامی ، فرهنگ اسلامی است.
سید حسن سیدی در جمع دبیران شهرستان های این استان گفت:علت اساسی مخالفت غرب با جمهوری اسلامی ، فرهنگ اسلامی است.چرا که جمهوری اسلامی ، بر مبنای اعتقاد و ایمان به خدای یکتا تشکیل شده و نمی خواهد تحت سلطه قدرت های استکباری باشد و از آنجا که خداوند مسلمانان را به عنوان الگو معرفی می کند، جمهوری اسلامی بدنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی است و این حقیقتی بود که دشمن از آغاز پیروزی انقلاب ، فهمید و با شیوه های مختلف به مبارزه با جمهوری اسلامی برخواست. جنگ تحمیلی ، تهاجم فرهنگی ، تحریم اقتصادی و ... از نمونه های مقابله غرب با جمهوری اسلامی است .
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان به امید بستن دشمن به تحریم اقتصادی اشاره کرد و گفت: بدیهی است که ما نمی توانیم دست از اعتقاد خود برداریم و هر چه غرب می گوید عمل کنیم ، اما مقابله با غرب غیر ممکن نیست ، چنانکه در مدت طول عمر انقلاب ، شاهدآن بوده ایم .
وی با تأکید بر اطاعت از فرامین رهبری گفت:  ما امروز برای مقابله با تحریم باید توجه کنیم و یکی از زمینه های خوب تولید در راستای اقتصادمقاومتی، تلاش برای رونق تولید کشاورزی است. دولت بطور جدی باید موانع تولید را بردارد.دولت متأسفانه قیمت گندم را درسال گذشته منطقی معین نکرد. نتیجه آن می شود که گندم از خارج وارد کنیم. در هر حال در کنار تولید باید صرفه جویی داشته باشیم و از اسراف و تبذیر جلوگیری کنیم و با اولویت بندی در نیازهای اقتصادی به مشکلات فائق آییم.
این فعال سیاسی با اظهار امیدواری در حل مشکلات گفت: باید میزان هماهنگی مسئولان نظام در مسئله اقتصادی بیشتر باشد . توان ما درا قتصاد مقاومتی بیشتر است. بنابراین طبق فرمایش مقام معظم رهبری ، باید تولید کرد و به سرمایه و کار ایرانی ارج نهاد و موانع تولید را برداشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی که همواره متعهد به سخنان مقام معظم رهبری است، باید تلاش کند در حد توان خود به سئوالاتی که مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان در بجنورد مطرح نمودند پاسخ دهد و ظرفیت های مطالعاتی و تحقیقاتی خود را در پاسخ به این سئولات بکار گیرد .
سیدی تأکید کرد: با مطرح کردن  این مباحث در حوزه ها و در جمع های تشکیلاتی ، گفت:باید از ظرفیت همه اعضاء در پاسخ به این سوالات  استفاده گردد. و اعضای موتلفه با دقت بیشتری بدنبال کشف سبک زندگی در تمدن اسلامی باشند.
وی در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: از فعالیت های زودرس انتخابات ریاست جمهوری باید جلوگیری کرد . عدم توجه به این مسئله ، زیانهای انتخابات سال 88 را تکرار می کند

https://shoma-weekly.ir/JNXZqG