ورزش

فرصت طلایی برای ایجاد تحول در ورزش

سال‌هااست برخی افراد ناپاک وارد محیط ورزش شده و موریانه‌وار به جان آن افتاده‌اند. این گروه در بدنه ورزش فعالیت کرده و تا حد بسیاری نیز شناخته شده‌اند.
سعید سعید زاده- به تازگی خانواده ورزش و مدالآوران بازیهای آسیایی به ملاقات مقام معظم رهبری شتافتند.

معظم له در این دیدار دوستانه و معنوی توصیههایی برای اهالی ورزش داشتند که به اعتقاد ما میتواند یک منشور رفتاری برای مدیران، مربیان و ورزشکاران باشد.

اخلاقمداری، پایبندی به قانون، لزوم برخورد با متخلفان ورزشی و پرهیز از تخلفات قانونی در عرصههای داخلی و بینالمللی از نکات کلیدی فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب است.

بدونشک، توجه اساسی به این نکات کلیدی میتواند بخش قابل توجهی از حاشیههای دامنگیر ورزش را کاسته و به حداقل ممکن برساند.

روی سخن ما با دکتر «محمود گودرزی» وزیر ورزش و جوانان است. نفر اول ورزش کشور در بدو انتخاب، یکی از اهداف مهم خود را مبارزه با فساد دوپینگ عنوان کرد که با روح ورزش منافات دارد.

بهنظر میرسد وزارت ورزش و جوانان با رهنمودهای مقام معظم رهبری میتواند با قدرت بیشتری علیه فساد برخاسته و فضای ورزش را از آلودگی پاک کند.

بی تعارف جامعه ورزش نیز این انتظار را از وزیر ورزش و جوانان دارد که در مبارزه با ناپاکی و فساد با هیچکس مدارا نکند و به هیچ رو توصیههای این و آن را نپذیرد.

سالهااست برخی افراد ناپاک وارد محیط ورزش شده و موریانهوار به جان آن افتادهاند. این گروه در بدنه ورزش فعالیت کرده و تا حد بسیاری نیز شناخته شدهاند.

البته وزارت ورزش و جوانان اخیراً با معرفی و بازداشت یکی از مدیران خود بهدلیل فساد مالی نشان داد عزم جزمی برای مبارزه با آلودگی دارد و امیدواریم با استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری این روند شتاب بیشتری به خود بگیرد.

https://shoma-weekly.ir/dqXjK6