ورزش

فدراسیون والیبال روی حرفش ماند

فدراسیون والیبال کشورمانقرارداد«خولیوولاسکو» را تمدید کرد!
امید توکلی- خدا را شکر محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان آدم بخیل و خسیسی نیست که بخواهد نان کسی را قطع کند و بر همین اساس اجازه نداد «خولیوولاسکو»ی آرژانتینی از نان خوردن بیفتد و قرارداد این مربی مشهور را تمدید کرد!
جدی نگیرید، شوخی کردیم! از شوخی گذشته یکی از بهترین اخباری که پس از حذف تیم شایسته والیبال کشورمان از المپیک لندن به گوش رسید، همین تمدید قرارداد خولیو ولاسکو بود.
«خولیو ولاسکو» یک مربی توانمند و شناخته شده است که در عالم مربیگری و به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا به تمامی افتخارات ممکن دنیای والیبال رسیده است. او حتی این خود باوری را به والیبال ما نیزوارد کرده است.
پایین آوردن معدل سنی تیم ملی والیبال و به خودباوری رساندن جوانانی چون امیر غفور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، محمد موسوی، حمزه زرینی و... به همراه پیروزی‌های شگفت‌انگیز برابر تیم‌های بزرگ جهان دستاوردهای «خولیوولاسکو» است.
در واقع امروز که والیبال ما المپیک لندن را به رغم تمامی شایستگی‌ها و کج سلیقگی مسئولان فدراسیون جهانی و بی کفایتی مدیران کنفدراسیون والیبال آسیا از دست داده، باید «ولاسکو» را حفظ کنیم.
او که طی یکسال اخیر تیمی جنگنده، جوان و خطرناک برای بزرگان والیبال دنیا ساخته باید بماند و در جایگاه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای تیم ملی کشورمان، آینده را بسازد. به جرأت می‌توان گفت که «خولیوولاسکو» نیازی به شهرت اضافی(!) ندارد اما والیبال ما تا دلتان بخواهد برای در کورس ماندن، پیشرفت و رسیدن به المپیک بعدی محتاج امثال خولیوولاسکوهاست.

https://shoma-weekly.ir/YAR8Df