شهرستانها

فاقدان توان پرداخت اقساط؛ چگونه مانور مالی انتخاباتی می‌دهند؟

امام راحل در وصایای خود خطر نفوذ را جدی می‌دانند و جایی را مصون از آن نمی‌دانند. امام در وصایای خود، خطر نفوذ در حوزه‌های علمیه را مطرح می‌کنند که دو هدف را جریان نفوذ در حوزه‌ها تعقیب می‌کند که اولی بدنام‌کردن اسلام و روحانیت مثل آقایی که در حمایت از فتنه بیانیه می‌دهد و روز عاشورا هم قمه می‌زند. دوم اینکه عناصر شیاد وابسته در حالی که علوم اسلامی را فرا گرفته‌اند، زمینه تصاحب مناصب مهم نظام را برای جریان خود فراهم می‌کنند.
سید حسن سیدی که در جمع اعضاء این حزب در علی آباد سخن میگفت، اظهار داشت: ما باید مروج گفتمان رهبری باشیم.

سیدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گلستان افزود: هر چه نیروهای اصولگرا خودشان را به این گفتمان نزدیکتر کنند، راحتتر به وحدت میرسند.

وی در باب طرح مسائل ضروری نیز گفت: مسائلی را که رهبری مطرح میکنند، دارای اولویت است. در واقع فرمایشات ایشان بیانگر بزرگترین معروفها و منکرهاست.

دبیر استان گلستان با اشاره به یکی از مسائلی که اخیرا توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده، اظهار داشت: مسئله نفوذ عناصر بیگانه در درون نهادهای نظام از جمله موضوعات مهمی است که حضرت آقا مطرح فرمودند و آمریکاییها برجام را زمینهای برای رشد عناصر نفوذ در درون نظام میدانند.

وی ادامه داد: امام راحل در وصایای خود خطر نفوذ را جدی میدانند و جایی را مصون از آن نمیدانند. امام در وصایای خود، خطر نفوذ در حوزههای علمیه را مطرح میکنند که دو هدف را جریان نفوذ در حوزهها تعقیب میکند که اولی بدنامکردن اسلام و روحانیت مثل آقایی که در حمایت از فتنه بیانیه میدهد و روز عاشورا هم قمه میزند. دوم اینکه عناصر شیاد وابسته در حالی که علوم اسلامی را فرا گرفتهاند، زمینه تصاحب مناصب مهم نظام را برای جریان خود فراهم میکنند.

سیدی در ادامه مراکز تعلیم و تربیت نظیر دانشگاه را از نهادهای دیگر دانست که امام راحل مسئله نفوذ را در آن مطرح میکنند و میفرمایند: نگذارند که عناصر فاسد دارای مکتبهای انحرافی با گرایش به غرب و شرق در دانشسراها و دانشگاهها و سایر مراکز تعلیم و تربیت نفوذ کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گلستان در ادامه اظهار داشت: یکی دیگر از نهادهایی که در خطر نفوذ قرار دارد، مجلس است. گاهی وقتها قوانین موجود نمیتواند مانع نفوذ عناصری که صلاحیت ندارند، بشوند. مثل اینکه اهالی فتنه قصد دارند افرادی را معرفی کنند که املاء ننوشتهاند تا غلطی از آنها گرفته شود. اینها ممکن است از صافی قانون عبور کنند و با تطمیع و فریب رای هم بگیرند و راهی مجلس شوند که در این خصوص امام(ره) به نمایندگان در این باره میفرمایند: مجلس اعتبارنامه آنان را رد کند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته، به مجلس راه یابد.

سیدی در ادامه گفت: امروز هشدار رهبری و اقدام نظام در دستگیری افراد نفوذی، عمل به خواستههای امام است. انسان تعجب میکند که چگونه برخی از مسئولین مسئله نفوذ را زیر سوال میبرند. ظاهرا وابستگی حزبی و فامیلی بر منافع نظام در نزدشان میچربد.

وی در ادامه درباره اهمیت مجلس گفت: یک مجلس قوی و توانا بازوی نظام در تحقق آرمانهاست که لذا باید تلاش کرد که افراد فرصتطلب راهی به مجلس نیابند.

سیدی همچنین درباره نحوه تبلیغات برخی از کاندیداهای احتمالی در شهرستانهای تابعه گلستان گفت: بعضی با مانور قدرت مالی و تحریکات مسائل قومی در پی جمعآوری آراء هستند و فکر میکنند مردم ما نمیفهمند. شناخت سابقه افرادی که توزیع پول را در قالبهای مختلف انجام میدهند، ضروری است. وی افزود: برخی قدرت پرداخت وام پنج میلیونی خود را نداشتهاند. امروز چگونه پولهای سرسامآور را هزینه میکنند و این خطرناک است و من امیدوارم با اجرای قانون جدید جلوی اینگونه کارها گرفته شود.

دبیر حزب مؤتلفه استان در خاتمه افزود: از همه برادران خودم اعم از شیعه و سنی دعوت میکنم در راستای سیاست مراقبت از نفوذ رهبر معظم انقلاب با هوشیاری هرچه تمامتر همه منافذ را رصد کرده و مسدود کنند تا دشمنان این ملت از استان گلستان و همینطور از تمام نقاط کشور مایوس شوند.

https://shoma-weekly.ir/3YvcOn