شهرستانها

غرب در سوریه زمینگیر شده است

دبیر حزب موتلفه اســلامی آذربایجان شرقی در مصاحبه باخبرنگاران با اشاره به پیروزی‌های ارتش سوریه در برابر مخالفان مسلح، به اقدامات دشمنان مقاومــت پرداخت و گفت: با حمایت مالی و ارسال تروریست‌های جانی به کشور سوریه کاری از پیش نبردند و زمینگیر شدند و هزینه هنگفتی را بر باد رفته می‌بینند.

دبیر حزب موتلفه اســلامی آذربایجان شرقی در مصاحبه باخبرنگاران با اشاره به پیروزیهای ارتش سوریه در برابر مخالفان مسلح، به اقدامات دشمنان مقاومــت پرداخت و گفت: با حمایت مالی و ارسال تروریستهای جانی به کشور سوریه کاری از پیش نبردند و زمینگیر شدند و هزینه هنگفتی را بر باد رفته میبینند.

بیوک مقدسی بخشایش ادامه داد: رؤسای کشورهای به زور حمایت کننده و نوکران زورمداران در ناامیدی به سر میبرند. چیز خندهدار همین است. این نوکران سرسپرده بعد از سرنگونی حکومتشان توسط مردم فرار میکنند و هیچ یک از آنها نمیتوانند در پناه اربابانشان قرار گیرند. در حالت سرگردانی بین این کشور و آن کشور و ذلیلانه میمیرند و پولهای پسانداز شدهشان در کشورهای غرب بلوکه میشود.

وی در مورد کشتار در پاکستان، عراق، مالی، یمن و افغانستان اظهار داشت: این همه جنایت در همین کشورها رخ میدهد ولی متأسفانه هیچ واکنشی از طرف سازمانهای حقوق بشر و بینالمللی نشان داده نشد که هیچ، حتی آهی هم کشیده نمیشود. در جلوی چشمان باز این سازمانهای آمریکایی، صهیونیستهای جنایتکار آدمکشی میکنند.

 

https://shoma-weekly.ir/QbZP7Q