شهرستانها

عینک آرزوها

بعضی از اصلاح‌طلبان استان با تعابیری چون اصولگرایان سنتی و تشکل‌های جنجال برانگیز، از سفرهای شخصیت‌های اصولگرا به استان به‌زعم خود سوژه‌ای ساخته تا بتواند با شیطنت وحدت اصولگرایان را به تفرقه بینجامد و تخریب کند. اینها کوشش می‌کنند از سفرهای بزرگان اصولگرا برداشت‌های حاشیه‌ای داشته باشند و به خواسته خود در ارائه تفرقه در اردوگاه اصولگرایی جامه واقعیت بپوشانند و با استنادهای سست تلاش‌های وحدت آفرین را سازناکوک جلوه بدهند.

سید محمد فقیهی- اخیرا یکی از سایتهای محلی اصلاحطلب در یزد در دنباله برداشتها و سخنان تفرقهگرایانه اردوگاه مقابل اصولگرایان، در تحلیلی سست سخن از عدم وجود روح ائتلاف در اصولگرایان گفته است.

بعضی از اصلاحطلبان استان با تعابیری چون اصولگرایان سنتی و تشکلهای جنجال برانگیز، از سفرهای شخصیتهای اصولگرا به استان بهزعم خود سوژهای ساخته تا بتواند با شیطنت وحدت اصولگرایان را به تفرقه بینجامد و تخریب کند. اینها کوشش میکنند از سفرهای بزرگان اصولگرا برداشتهای حاشیهای داشته باشند و به خواسته خود در ارائه تفرقه در اردوگاه اصولگرایی جامه واقعیت بپوشانند و با استنادهای سست تلاشهای وحدت آفرین را سازناکوک جلوه بدهند.

این در حالی است که حزب مؤتلفه اسلامی نهتنها در شهر و استان یزد، بلکه در سراسر کشور دارای جلسات منظم هفتگی و دوهفتگی است و رشد و حرکت منطقی، انقلابی و ولایتمدارانه را در طول سال فارغ از جو سیاسی پیگیری مینماید و طبیعی است که به هنگام فعالیت انتخاباتی همگام با دیگر اصولگرایان میپردازد.

سفر بزرگان حزب به نقاط مختلف کشور در طول سال یک سفر سازمان یافته و طبیعی است که به طور مستمر و متعدد انجام میپذیرد و تعابیری چون جلسات محفلی و امثال آن یک برداشت عامیانه است.

حزب مؤتلفه اسلامی در جریان فعالیتهای مستمر خود، پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت و روحانیت متعهد و هماهنگی و تعامل با همه اصولگرایان و پیروان ولایت را فارغ از سلایق متنوع در برنامه دائمی خود دارد و هرگز اصولگرایی را به نام خود مصادره نکرده؛ بلکه در حفظ کیان ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب، دستدردست همه اصولگرایان و پیروان راستین امام و رهبری دارد.

شایسته است اهل قلم و رسانه وقایع و جریانها را با نگاه واقعبینانه ترسیم و تبیین کنند و نه اینکه از عینک آرزوهای خود نگاه کنند.

* دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان یزد

https://shoma-weekly.ir/IDNuUi