ورزش

عواقب سهل‌انگاری در مورد سرنوشت استقلال و پرسپولیس وخیم است

به تازگی شنیدیم یک تاجر تبعه ترکیه مشتری پرسپولیس شده و از امکانات این باشگاه بازدید به عمل آورده است! درباره این شخص شنیده می‌شود مالک یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای آن طرف آب‌ها است! و پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه مذاکره جدی با این مرد متمول اهل ترکیه، صلاحیت او مورد بررسی قرار بگیرد.

امید توکلی- از قیمتگذاری 290 میلیارد تومانی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران چند هفتهای میگذرد. اهالی علاقمند به فوتبال و مسائل دو تیم سرخابی به خوبی از کم و کیف آن مطلع هستند.

کارشناسان و منتقدان بسیاری در طول این مدت بهطور مفصل به این موضوع پرداخته و آن را از چند زاویه مورد بررسی قرار دادهاند.

بنابراین ما این جا بنا نداریم آن حرفها را تکرار کنیم، فقط میخواهیم خیلی کوتاه و مختصر از سه نهاد درگیر در ماجرا بخواهیم و هشدار بدهیم که قبل از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق مراجع ذیصلاح بهدرستی صلاحیت خریداران را بررسی کرده و سپس دو باشگاه سرخابی را در اختیار آنان بگذارند.

روی سخن ما با وزارت ورزش و جوانان، وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت دادگستری است که مراقب خناسان، شیاطین و افراد سوء استفادهگر باشند. این افراد در اطراف دو باشگاه هستند که برای رسیدن به اهداف پست و حقیر خود از اسم و اعتبار استقلال و پرسپولیس سوء استفاده کنند.

این عزیزان باید مراقب باشند، اعتبار و محبوبیت استقلال و پرسپولیس را که بهراحتی حاصل نشده، خرج برخی ناکسان نکنند. اگر این طور شود دولت از زیر بار هزینههای گزاف استقلال و پرسپولیس خلاص میشود؛ اما ممکن است اتفاقاتی بیفتد که با هزاران میلیارد تومان هم جبران نشود!

قصد پاشیدن بذربدبینی را نداریم؛ اما به تازگی شنیدیم یک تاجر تبعه ترکیه مشتری پرسپولیس شده و از امکانات این باشگاه بازدید به عمل آورده است! درباره این شخص شنیده میشود مالک یکی از شبکههای ماهوارهای آن طرف آبها است! و پیشنهاد میکنیم قبل از هرگونه مذاکره جدی با این مرد متمول اهل ترکیه، صلاحیت او مورد بررسی قرار بگیرد.

اگر تصمیمگیرندگان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خود بخواهند و به جای سادهگرفتن این امر دقت لازم را به خرج دهند، هنوز فرصت هست. یک ماه این طرف یا یک ماه آن طرف مشکل بهوجود نمیآورد؛ اما باید از آن روزی ترسید که دو باشگاه محبوب و مردمی به دست نااهلان بیفتد!

https://shoma-weekly.ir/pfZuMc