شهرستانها

عملکرد مردم شجاع و بصیر اردبیل در شرایط حساس انتخاباتی مدنظر مسئولان باشد

با توجه به این شرایط ویژه و حساس بی‌گمان مردم مومن و وظیفه‌شناس استان اردبیل همچون دیگر امت شجاع، بصیر، انقلابی و ولایی و زمان‌شناس ایران اسلامی در پیروی قاطعانه از رهبر حکیم و فرزانه و با شناخت وظایف خود حماسه بزرگی را با حضور در انتخابات مجلس اسفند ماه سال گذشته رقم زدند و از نفوذ دشمنان جلوگیری نمودند و برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار و سراسر عزت خود افزودند.
توحید مجیدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط ویژه و بیبدیلی که در روند حرکت تکاملی انقلاب اسلامی وجود دارد شرایط کشور از حساسیت خاص و ممتازی برخوردار است و نامگذاری سال «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر این واقعیت است.

وی افزود: با توجه به این شرایط ویژه و حساس بیگمان مردم مومن و وظیفهشناس استان اردبیل همچون دیگر امت شجاع، بصیر، انقلابی و ولایی و زمانشناس ایران اسلامی در پیروی قاطعانه از رهبر حکیم و فرزانه و با شناخت وظایف خود حماسه بزرگی را با حضور در انتخابات مجلس اسفند ماه سال گذشته رقم زدند و از نفوذ دشمنان جلوگیری نمودند و برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار و سراسر عزت خود افزودند.

وی اضافه کرد: این بار نیز در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، توجه عمیق به شرایط جاری کشور و اوضاع پیش رو ایجاب کرد در بین نامزدهای مطرح استان اردبیل مردم ما به گزینههای موردنظرشان توجه ویژه داشته باشند و لذا روز جمعه دهم اردیبهشت باحضور در صندوقهای با توجه به توصیههای رهبر معظم انقلاب به تکلیف دینی ملی خود عمل کردند تا انشاءالله کشور و نظام از هرگونه گزند و آسیبی مصون بماند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خاطرنشان کرد: ضرورتهای شرعی و عقلی ایجاب میکرد که قطعنظر از هرگونه تعلق گروهی و حزبی باملاحظه معیارها و شاخصهای اعلامشده توسط معظم له در روندی منطقی و عقلی اشخاصی اصلح به مردم معرفی شوند تا با تصمیم قاطع و به هنگام ملت، منتخبان اصلح قادر باشند این مسئولیت بسیار مهم و حساس را بهعنوان خدمتگزاری صادق برعهدهگرفته و کشور را در راستای منویات مقام معظم رهبری بهپیش برند. لذا از این رو حزب مؤتلفه اسلامی استان اردبیل و جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری حمایت خود را که در راستای رهنمودهای رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته و کاندیداهای اصلح خود را معرفی کرد.

https://shoma-weekly.ir/9T34fp