شهرستانها

عملکرد دولت در استان خوب نیست

متاسفانه عملکرد دولت یازدهم در استان ولایتمدار بوشهر در زمینه عمرانی و فرهنگی مطلوب نیست که کم تجربگی برخی مدیران ارشد استان می تواند گواه این بیان باشد
خدری، معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: متاسفانه عملکرد دولت یازدهم در استان ولایتمدار بوشهر در زمینه عمرانی و فرهنگی مطلوب نیست که کم تجربگی برخی مدیران ارشد استان میتواند گواه این بیان باشد

خدری عنوان کرد: اصولگرایان درکشور با محوریت روحانیت در زمینه همگرایی و رسیدن به وحدت گامهای مؤثری برداشته و به نتایج خوبی رسیده اند.

وی با اشاره به انتشار لیست واحد اصولگرایان، تصریح کرد: تمام احزاب وجریانهای اصولگرا درحال جمع بندی نهایی و اعلام فهرست نامزدهای اصولگرا هستند که در روز مشخص توسط سخنگوی جبهه متحد اصولگرایی اعلام خواهد شد. این فعال سیاسی خطاب به بعضی ازاصلاح طلبانی ابراز کرد: امیدواریم دوستان اصلاح طلب درآستانه انتخابات اخلاق سیاسی را رعایت و در زمینه رفع اختلافات درون حزبی و جناحی خود مردم را مطلع کنند.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ما نه برای خودمان دنبال اختلاف هستیم و نه برای طیف مخالف. عقل سیاسی حکم می کند که همه به دنبال وحدت و همبستگی باشند، هیچ کس از اختلاف، نتیجه مثبتی نمی گیرد.

https://shoma-weekly.ir/NARCZN