شهرستانها

عقب نشینی اسرائیل اثبات توانمندی‌های مقاومت است

محمد کرمی راد، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه توانمندی مقاومت درغزه، شکست دیگری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد، گفت: سطح گسترده اعتراضات دردنیا ماهیت رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته روشن کرد.

محمد کرمی راد، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه توانمندی مقاومت درغزه، شکست دیگری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد، گفت: سطح گسترده اعتراضات دردنیا ماهیت رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته روشن کرد.

این استاد دانشگاه درباره برخی اخبارمبنی بر عقبنشینی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی طی سالهای گذشته نشان داد که در مقاطع مختلف و مصادف با ماه رمضان شنیعترین جنایتها را درحق بشریت انجام میدهد و متاسفانه بخش عمدهای از دولتمردان کشورهای اروپایی در سکوتی محض تنها این جنایتها را نظاره میکنند.

نماینده ادوارمجلس، ادامه داد: یکی از اهداف مهم رژیم صهیونیستی از گذشته تا امروز این است که بتواند
اسلام
گراها در فلسطین را از پیش پای خود برداشته تا جریانهایی چون جنبش فتح و تشکیلات خود گردان هر اقدامی را در سرزمینهای اشغالی انجام دهند، اما مردم فلسطین آگاه هستند که فتح و حامیان غربی او به هیچ عنوان دنبال برقراری آرامش در فلسطین نیستند، از این رو به جنبش حماس، جهاد اسلامی و دیگر گروههای مبارز تمایل بیشتری پیدا کردند.

وی تصریح کرد: وزیر امورخارجه آمریکا اخیرا دریک مصاحبه اعلام کرد که قرار نبود که رژیم صهیونیستی به این شکل در غزه عمل کند، این موضوع حکایت از آن دارد که این رژیم و حامیانش خواهان عملیاتی کردن نقشههای خود چون از میان برداشتن مهرههای کلیدی حماس و جهاد اسلامی هستند و در این راه از تکنولوژی و سیستمهای آمریکا و کشورهای غربی استفاده کردند، اما در این جنگ یک حرکت فوق العاده صورت گرفت.

دبیر کرمانشاه افزود: از یک سو افکار عمومی دنیا متوجه جنایتهای رژیم صهیونیستی در حق کودکان و غیر نظامیان غزه شد و ازسوی دیگر اگر به سطح اعتراضات گسترده درکل دنیا نسبت به اقدامات رژیم اشغالگرقدس نظر کنیم میتوان دریافت که این اعتراضات در سالهای گذشته بیشتر در روزقدس مطرح میشد، اما این اعتراضات درجنگ اخیر غزه از یک روز تبدیل به هفته مبارزه با رژیم صهیونیستی شده است، ازاین رو بازتاب این اعتراضات بیش از گذشته ماهیت رژیم صهیونیستی را روشن کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای برون رفت از بحران جنگ در غزه به بن بست رسیده است، گفت: تاکتیکها و تکنیکهای مقاومت در جنگ غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشته و تاکنون سربازان بسیاری از این رژیم کشته شدهاند، هرچند که رژیم صهیونیستی فکر میکرد که میتواند با ضربهای سهمگین و برق آسا طومار جنبش حماس و جهاد اسلامی رادرهم بپیچد.

نماینده ادوارمجلس، افزود: اگر امروز حرف ازعقب نشینی رژیم صهیونیستی است، این موضوع ناشی از توانمندی و قدرت بالای مقاومت است که شکست سنگین دیگری را براین رژیم تحمیل کرد، ازاین رو این رژیم برای برون رفت از مشکلات خود با این تاکتیک و روش به دنبال  مظلومنمایی در دنیا است، البته غول رسانهای غرب هم گزینشی و موضوعی جنگ در غزه را به نفع رژیم صهیونیستی و وارونه نشان میدهد.

https://shoma-weekly.ir/Z7vTf2