ورزش

عصر یخبندان پرسپولیس

کریمی و مهدوی کیا به این هم بسنده نکرده و قبل و پس از مسابقه با تیم قطری به رختکن پرسپولیس رفته و سرخپوشان را سورپرایز کردند. این وحدت و همدلی خانواده پرسپولیس نیز از عوامل مهم و اصلی پیروزی بزرگ سرخپوشان در ورزشگاه آزادی بود.
مهدی یکتا- وقتی نمیتوانید کارتان را پیش ببرید، شیوه خود را تغییر دهید، خواهید دید بهترینها ممکن خواهد شد. باور داشته باشید، هر تغییر، بهترین چیز برای زندگی است.

حتی برای کوچکترین اعمالتان از دل، فکر، هوش، روحیهتان مایه بگذارید. این رمز موفقیت است. این حرفی است که اغلب روانشناسان میزنند و در آن هم کوچکترین شکی نیست اما موفقیت اخیر و غیرمنتظره پرسپولیس به دو سه عامل دیگر نیز بستگی داشت که در پی میآید:

۱- تماشاگران در سرمای شب سه شنبه تهران راهی ورزشگاه آزادی شدند تا پایان «عصر یخبندان» تیم محبوبشان را از نزدیک ببینند. ۳۰ هزار هوادار پرسپولیس یکصدا و همدل از دقیقه یک تا ۹۰ سرمربی و بازیکنان خود را تشویق کردند و یک لحظه هم ساکت نماندند.

این حضور نسبتاً پرشور از آنجایی جالب است که معمولاً در مسابقات لیگ برتر
۲
تا ۳ هزار تماشاچی به ورزشگاهها میروند و ناکامیهای پرسپولیس مزید بر علت شده تا روز به روز هواداران این تیم کاهش یابد!

اما سه شنبه گذشته تماشاگران با معرفت پرسپولیس به رغم تمامی اذیتهایی که این فصل متحمل شدند باز هم تیم خود را تنها نگذاشتند و خوشحال هم به منزل برگشتند.

۲- خواستن توانستن است. این شعاری است که کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به آنجامه عمل پوشاندند و بار دیگر ثابت کردند، در فوتبال ایران هرگز نباید گفت هرگز! به جرأت میتوان گفت خوشبینترین طرفداران پرسپولیس هم تصورش را نمیکردند این تیم بتواند «لخویا» با آن همه ستاره میلیون دلاری و چند ملیتی با «میشل لادروپ» بزرگ مقابل شاگردان درخشان زانو بزند، اما این اتفاق افتاد. در پایان این مسابقه کم نبودند کسانی که اعتقاد داشتند بازی با «لخویا» بهترین نمایش فوتبال پرسپولیس در ۱۰ سال اخیر بوده است.

۳- در پایان بازی با لخویا، «حمید درخشان» این برد را به تماشاگران و پیشکسوتان با معرفت پرسپولیس تقدیم کرد.

مردانی همچون محمد پنجعلی، فرشاد پیوس، مرتضی فنونیزاده، احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدویکیا، علی کریمی، ادموند بزیک و... برای حمایت از تیم سابقشان به استادیوم آزادی رفتند و به بازیکنان خود روحیه دادند.

کریمی و مهدوی کیا به این هم بسنده نکرده و قبل و پس از مسابقه با تیم قطری به رختکن پرسپولیس رفته و سرخپوشان را سورپرایز کردند. این وحدت و همدلی خانواده پرسپولیس نیز از عوامل مهم و اصلی پیروزی بزرگ سرخپوشان در ورزشگاه آزادی بود.

https://shoma-weekly.ir/l75Lgr