شهرستانها

عشق خدمت کردن به مردم از سرمایه‌های بزرگ عسکراولادی بود

مراسم بزرگداشت ارتحال حبیب‌الله عسکراولادی با حضور استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه بیرجند و جمعی دیگر از مسئولان استانی در مسجد امام حسین بیرجند برگزار شد.

حجتالسلام و المسلمین صادق گلزاری در مراسم ارتحال مرحوم حبیبالله عسکراولادی با اشاره به سخنان امام حسین(ع) اظهار داشت: یکی از برجستهترین عبادتها خدمت به مردم است.وی با بیان اینکه امام حسین خدمت به دیگران را یک نعمت یاد میکند، ادامه داد: این نعمت به هرکسی داده نمیشود.

عشق به خدمت کردن به مردم از سرمایههای بزرگ عسکراولادی بود

مدیرکل اطلاعرسانی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر نعمت خدمت به مردم نصیب کسی شد این نعمت را با منت گذاشتن خراب نکنید.

گلزاری متذکر شد: یکی از سرمایههای بزرگ مرحوم عسکر اولادی این بود که به خدمت کردن به مردم عشق میورزید.وی اضافه کرد: این شخصیت بزرگ در دوران انقلاب اسلامی ایران خدمات گمنام زیادی داشته است.

مدیرکل اطلاعرسانی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه به تعبیر شهید سید محمدباقر صدر عسکراولادی ذوب در امام(ره) بود، افزود: ایشان یک تکلیفگرا بودند و اگر امام به ایشان دستوری میداد به هر قیمتی که بود آن را به انجام میرساند.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع)، تفکر، دینداری، ادب، حیا و خوشاخلاقی را از ویژگیهای ممتاز انسانی عنوان کرد و افزود: ما مدیران وامدار مردم هستیم.

مدیرکل اطلاعرسانی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: عسکراولادی مصداق بارز این حدیث بود.

گلزاری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین محبت شدید به اهل بیت از ویژگیهای ممتاز دیگر مرحوم عسکراولادی است.

https://shoma-weekly.ir/cJO5DG