شهرستانها

عسکراولادی موجب آرامش سیاسی بود

عسکر اولادی در میان فقها با انتخاب امام بزرگوار و پس از رحلت امام با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان سیاستمداری هوشمند، شجاع و شایسته راه زعامت را بخوبی شناخت و در مسیری درست و استوار گام برداشت و تا آخر عمر نیز ثابت قدم بود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله مهدوی کنی و مرحوم عسکر اولادی از مبارزان کم نظیری هستند که در فضای کنونی سیاسی کشور جانشینی برای آنها یافت نخواهد شد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در مراسم سالگرد مرحوم عسکراولادی و هفتمین روز درگذشت آیت الله مهدوی کنی که از سوی دفتر حزب موتلفه استان قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم عسکر اولادی در دوران حیات سیاسی طولانی خود نقش محوری و فاخر و برجسته داشت و به دلیل آراستگی به تعبد دینی و اعتقاد راسخ به آموزه های دینی و اسلامی و فقه جعفری به عنوان انسانی مومن و انقلابی الگویی عملی برای مبارزان عصر حاضر بود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: عسکر اولادی در میان فقها با انتخاب امام بزرگوار و پس از رحلت امام با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان سیاستمداری هوشمند، شجاع و شایسته راه زعامت را بخوبی شناخت و در مسیری درست و استوار گام برداشت و تا آخر عمر نیز ثابت قدم بود.

وی گفت: آیت الله مهدوی کنی و مرحوم عسکر اولادی از سیاستمداران آگاهی بودند که همواره درست اندیشیدند، درست تصمیم گرفتند و با گامهای منطقی در مسیر ارزشهای دینی الگویی ماندگار از خود بر جای گذاشتند.

ابوترابی فرد اظهارداشت: این دو بزرگوار به عنوان نیروهای مبارز و انقلابی چهره هایی کم نظیر هستند که فقدان این افراد در فضای کنونی سیاسی کشور کاملا محسوس است و به نظر می رسد تا مدتها جایگزینی که بتواند جای آنها را به شایستگی پرکند و ما را به آرامش سیاسی برساند یافت نخواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/oEnEay