شهرستانها

عسکراولادی از چهره های کلیدی انقلاب اسلامی بود

مرحوم عسکراولادی همواره در عرصه دفاع از انقلاب حاضر بود و سعی کرد تمام‌عیار مدافع انقلاب، امام و ارزش‌های اصیل این نظام باشد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: مرحوم عسکراولادی همواره در عرصه دفاع از انقلاب حاضر بود و سعی کرد تمامعیار مدافع انقلاب، امام و ارزشهای اصیل این نظام باشد.

علی احمدنیا  با تسلیت درگذشت این شخصیت وارسته از مرحوم عسکراولادی به عنوان پیشگام در نهضت امام خمینی(ره) و از خادمان مخلص اسلام یاد کرد.

وی تصریح کرد: مرحوم عسکراولادی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون و در صحنههای مختلف در عرصه دفاع از انقلاب حاضر بود و سعی کرد تمامعیار مدافع انقلاب، امام و ارزشهای اصیل این نظام باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه استاد عسکراولادی در پیش از انقلاب اسلامی از مجاهدان خستگیناپذیر بود اظهار کرد: این مرحوم نزدیک به 15 سال در زندانهای ستمشاهی بوده و هیچگاه در مسیر دفاع از انقلاب و آرمانها کوتاه نیامد.

به گفته وی، آن مرحوم از چهرههای موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بودند که سابقه بیش از پنجاه سال مبارزه حکایت از اهمیت دادن  این فرد به استقرار نظام جمهوری اسلامی دارد.

احمدنیا خاطرنشان کرد: نقش این شخصیت به عنوان یکی از کلیدیترین چهرههای سیاسی فعال در پیروزی و شکلگیری نظام جمهوری اسلامی ایران هرگز فراموش نخواهد شد.

 

https://shoma-weekly.ir/IPVhNN