شهرستانها

عسکراولادی آمال و آرزوهایش را فدای سربلندی ایران اسلامی کرد

مرحوم عسکراولادی همیشه سعی می‌کردند تا دل‌های افراد را به هم نزدیک کنند تا مبادا خدای ناکرده از این مسایل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده نمایند و تلاش‌های وی برای حفظ و تثبیت انقلاب نشان از دغدغه همیشگی او برای اصل نظام جمهوری اسلامی بود.
رحیم جهانی دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به خصوصیات مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی گفت: سوابق این بزرگ مرد انقلاب در قبل و بعد از انقلاب نشان دهنده این امر است که زنده یاد عسکراولادی همیشه به انقلاب اسلامی، آرمانهای حضرت امام راحل پایبند بوده و در بیعت خود با مقام معظم رهبری تا آخرین دقایق عمر مبارکشان تا پای جان ایستادگی کردهاند. آن زنده‏یاد به طور پیوسته و مستمر پیرو و همراه راستین ولایت فقیه بود. مرحوم عسکراولادی تابع واقعی ولی امر دوران خود چه در زمان حضرت امام خمینی (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: خدمتگزاری، سلامت نفس، وفاداری، صداقت، حسن ظن و خوش بینی از خصوصیات بارز زنده یاد عسکراولادی بود. وی یکی از چهرههای شاخص و از مبارزین انقلاب بود که همواره به عنوان یار صدیق حضرت امام (ره) و رهبری در عرصههای مختلف انقلاب نقش آفرینی مینمودند.

وی با بیان اینکه مرحوم عسکراولادی تمام آرزوها، آمال و امیدهایش را وقف موفقیت، پیروزی و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی و ولایت نمود، خاطرنشان کرد: مرحوم عسکراولادی همیشه سعی میکردند تا دلهای افراد را به هم نزدیک کنند تا مبادا خدای ناکرده از این مسایل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده نمایند و تلاشهای وی برای حفظ و تثبیت انقلاب نشان از دغدغه همیشگی او برای اصل نظام جمهوری اسلامی بود.

جهانی همچنین اظهار کرد: راه و مسیر برزگانی همچون حاج حبیب الله عسکراولادی که با تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر خویش در بارور نمودن درخت انقلاب و حفظ و حراست از آن عمر شریف خود را سپری نمودند و همانند چراغ هدایتی برای نسل آیندگان میباشد و نسل جوان امروز بایستی با الگو قرار دادن این بزرگ مردان انقلاب در تداوم حمایتهای عالمانه از انقلاب و رهبری در مسیر اعتلای هر چه بیشتر آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت قدم بردارند و بااین حرکت به دشمنان انقلاب اسلامی اعلام نمایند اگر امروز عسکراولادیها، پرورشها، انواریها، حاج حیدری، امانیها و... در بین مانیستند اما اهداف و باورهای اعتقادی آنان نسبت به انقلاب و ولایت در بین جوانان ما نهادینه شده است.

https://shoma-weekly.ir/BZQUEr