شهرستانها

عزل و نصب‌های کرمان بر اساس ولایتمداری و توانمندی باشد

برخی مدیران در راستای سیاست‌ها و اهداف استاندار کرمان حرکت نمی‌کنند و با عملکرد خود چالش ایجاد می‌کنند.

دبیرحزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه عزل و نصبها در کرمان باید بر اساس ولایتمداری و توانمندی باشد، گفت: برخی مدیران در راستای سیاستها و اهداف استاندار کرمان حرکت نمیکنند و با عملکرد خود چالش ایجاد میکنند.

احمدعلی مقدم با اشاره به نشست مطبوعاتی استاندار کرمان در روزهای پایانی سال۹۲، اظهار کرد: نماینده عالی دولت در استان کرمان تقریباً گزارش فعالیت ۱۰۰ روزه خود را در روز صد و دوم ارائه کرد. البته جای گله دارد، استاندار محترم در نشست مطبوعاتی خود به جای پرداختن به گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه خود بیشتر به برنامههای آینده کاری خود پرداخت.

وی با بیان اینکه استاندار کرمان از نیروهای جبهه و جنگ و دارای تفکر بسیجی و روحیه جهادی است، تصریح کرد: وی با همین روحیه جهادی به میدان خدمت آمده تا کارهای شایسته و ماندگاری را در استان کرمان انجام دهد و نقطه نظرات بسیار خوبی برای خدمت به مردم و توسعه استان دارد.

مقدم در ادامه افزود: مدیران استان باید باورهای استاندار را در ارتباط با تفکر بسیجی و روحیه جهادی بپذیرند و وارد میدان شوند، در غیر این شرایط بهتر است جای خود را به فرد توانمند و کارآمدتر بسپارند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطر نشان ساخت: عزل و نصبها در استان باید بر اساس ولایتمداری، توانمندی، کارآمدی، اعتقاد، ایمان، مسئولیتپذیری، پاسخگو بودن، خودباوری و روحیه جهادی و تفکر بسیجی باشد و کسانی که آماده خدمت میشوند با کمال قوت زیر پرچم ولی فقیه و با توکل به خدا و با اعتقاد به تواناییهای این ملت پیش بروند.

این فعال سیاسی استان کرمان بیان کرد: استاندار کرمان هدف خود را اعتدال در همه امور و فراهم کردن زمینه آرامش در جامعه عنوان کرده و تأکید دارد که از هر گونه چالش و بر هم زدن آرامش مردم پرهیز شود، اما متأسفانه مشاهده میشود، بعضاً مدیرانی هستند که در راستای سیاستها و اهداف وی حرکت نکرده و با عملکرد غلط خود چالش ایجاد میکنند و در این میان استاندار به عنوان بالاترین مقام استانی باید پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید به سرمایهگذاران و کسانی که در عرصه کسب و کار و تولید قدم برمیدارند کمک کرد، گفت: برخی ضوابط، مقررات و دستورالعملهای دست و پاگیر باید اصلاح شود که برخی از آنها در اختیار استاندار است و باید با همکاری همه سازمانها و نهادها به ویژه بانکها حل و فصل شوند و راه برای سرمایهگذاران در استان مرتفع شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با اشاره به اینکه استاندار کرمان اظهار کرده که تاکنون ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی برای طرحهای عمرانی جذب شده و کار در حال انجام است، افزود: این خود گام بسیار مثبتی است که امیدواریم با تلاش همه مسئولان بتوانند سبب جذب سرمایهگذاران بیشتری در سطح استان شوند.

وی همچنین خواستار تشکیل ستادی برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و شعار سال ۹۳ در استانداری کرمان شد و گفت: در این ستاد از همه نیروها، متخصصان و استادان به ویژه علمای دینی استفاده شود و با این باور که اقتصاد بدون فرهنگ و فرهنگ بدون اقتصاد راه به جایی نمیبرد، باید برای انجام کلیه امور و طرحها برنامهریزی و کار فرهنگی کرد.

مقدم خاطرنشان کرد: امیدواریم با تفکر بسیجی و روحیه جهادی و مدیریت استاندار کرمان، راهکارهایی برای کاهش هرچه سریعتر مشکلات مردم از جمله معیشت، گرانی، تورم و بیکاری که نیاز به یک عزم ملی و همه جانبه دارد تبیین و اجرا شود.

وی تصریح کرد: معتقدم که توسعه و پیشرفت کشور و استان با تفکر بسیجی میسر است، زیرا تفکر بسیجی خود یک فرهنگ است و باید در رفتار و عملکرد مدیران و مسئولان مشاهده شود. لذا شعار سال ۹۳ مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی، چراغ راه همه آحاد ملت ایران به ویژه چراغ راه مسئولان و مدیران است، بنابراین بهتر است که حرف کمتر بزنیم و بیشتر عمل کنیم.

مقدم درخاتمه افزود: اینکه در شعار امسال مقام معظم رهبری عزم ملی را مطرح فرمودند، به نظر من یعنی اجماع همگانی مردم در یک تصمیم ملی برای پیشرفت کشور که این عزم ملی و تفکر بسیجی و روحیه جهادی باید در کشور نهادینه شود. عزم ملی در مردم وجود دارد و این مدیریت جهادی است که باید این عزم ملی را به کار گیرد. بنابراین برای رسیدن به توسعه و پیشرفت در همه ابعاد، باید تفکر و روحیه بسیجی در کشور حاکم شود.

https://shoma-weekly.ir/CiiJ55