شهرستانها

عزل و نصب‌های بی‌رویه‌ سمنان باعث ضربه به مدیریت جهادی شده است

نباید انتظار داشت مجلس منفعل باشد و هر وزیر که معرفی شد را قبول کرده و رای اعتماد دهد مجلس دراین خصوص حساسیت خاصی دارد و انتظار دارد بهترین و متعهد‌ترین گزینه سکان هدایت این دستگاه مهم را بدست گیرد.
حسن خرمیان دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سمنان در نشست مشترک اعضای این حزب با نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق قانون عفاف و حجاب از دغدغههای حزب و انتظارات ما در حوزه مسایل فرهنگی است

وی افزود: از انتظارات حزب از نماینده مردم سمنان در حوزه مسائل فرهنگی تحقق قانون عفاف و حجاب و اقدامات اولیه آن در مجلس شورای اسلامی است و نیز از دغدغههای دیگر ما عزل و نصبهای بیرویهای است که در سطح استان انجام گرفته و باعث ضربه به مدیریت جهادی شده است.

خرمیان در خاتمه ضمن اشاره به اهمیت تعامل بین اصولگرایان در جبهه اصولگرایی یادآور شد از جمله موارد قابل پیگیری، تشکیل اتاق فکر در جهت طرح و برنامه ریزیهای مورد نیاز شهرستان و اطلاع رسانی خدمات و عملکردها میباشد.

در ادامه علیرضا خسروی نماینده مردم شریف شهرستان سمنان در نشست مزبور با دبیر استان و اعضاء حزب موتلفه اسلامی استان سمنان با بیان اینکه امروز ملت ایران از آزمونهای سخت تحمیل شده بر آنان با توکل برخدا و در سایه رهبریهای خردمندانه مقام معظم رهبری سربلند بیرون آمدهاند گفت: ملت ایران در مقابل توطئههای دشمنان همچنان محکم ایستادگی میکند و با اتکا به اصل خودباوری و اطاعت از منویات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب دشمنان را مایوس کرده است.

خسروی با اشاره به پیشرفتهای حاصل شده در ابعاد مختلف، گفت: ما باید گوش به فرمان رهبری از توان داخلی خود استفاده کنیم زیرا با قدرت داخلی میتوان در دنیا از اسلام و ایران دفاع کرد. کشور ایران اگر قدرت تاثیرگذار و مهمی محسوب میشود و روی پای خود ایستاده است دلیل اصلیاش مجاهدت و استقامت مربوط به شهدا و ایستادگیها است و اگر شهدا نبودند سرافرازی برای ملت ایران به وجود نمیآمد.

خسروی در ادامه با اشاره به حق نظارتی مجلس و در عین حال تعامل با دولت با تاکید بر اینکه بنا بر منویات مقام معظم رهبری مجلس از دولت پشتیبانی میکند، گفت: مجلس در کنار حمایت و پشتیبانی از دولت به نقش نظارتی خود نیز عمل میکند و قطعا «دولت و مردم هیچکدام نمیخواهند که مجلس منفعل و بدون تاثیر باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اینکه مجلس در برخی مسایل از دولت دفاع و حمایت میکند به منزله چک سفید نیست بلکه حرکت دولت را تحت نظارت دارد و از حمایت و انتقادات بموقع و بجا بهره میگیرد

همچنین درخصوص وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت نباید انتظار داشت مجلس منفعل باشد و هر وزیر که معرفی شد را قبول کرده و رای اعتماد دهد مجلس دراین خصوص حساسیت خاصی دارد و انتظار دارد بهترین و متعهدترین گزینه سکان هدایت این دستگاه مهم را بدست گیرد.

خسروی در پایان ضمن تشکر از مجموعه اصولگرایی، از موتلفه اسلامی بصورت ویژه تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد تا ضمن حفظ ارتباطات و تعاملات موجود از حمایتهای حزب موتلفه در تحقق اهداف مدنظر که چیزی جز خدمت صادقانه و اعتلای نام انقلاب و اصول و ارزشهای ولایی نیست کما فی السابق بهرهمند باشد.
https://shoma-weekly.ir/zlJenh