شهرستانها

عزت در سایه وحدت به‌دست می‌آید

دبیر حزب‌موتلفه اسلامی استان گلستان در گفت‌وگو باخبرنگاران گفت: عزت مسلمانان در سایه وحدت به‌دست می‌آید، بر همین اساس حضرت امام خمینی(ره) توجه مبرمی به این دستور الهی داشت.

 دبیر حزبموتلفه اسلامی استان گلستان در گفتوگو باخبرنگاران گفت: عزت مسلمانان در سایه وحدت بهدست میآید، بر همین اساس حضرت امام خمینی(ره) توجه مبرمی به این دستور الهی داشت.

 سیدحسن سیدی با بیان اینکه امام(ره) کلید پیروزی مسلمانان را وحدت میدانست اظهار داشت: ایشان با شناخت عمیقی که از دشمن داشت این مسئله را روشن کرد که دشمنی آمریکا و غرب با اسلام است. نه اینکه از یک مذهب خوشش بیاید و از دیگری نه. عراقی که اکثراً شیعه هستند، مورد هجوم آمریکا قرار میگیرد کما اینکه افغانستان که اکثراً سنی هستند، مورد هجوم واقع میشوند. این مسئله نشان میدهد که آنها با اسلام و قرآن دشمن هستند لذا همه مسلمین باید از ارزشهای اسلامی و پیامبراعظم دفاع نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت موج بیداری اسلامی حاصل توجه مسلمانان به اندیشههای امام راحل و از جمله وحدت است. ملتها این را دریافتهاند که اگر با هم فریاد نزنند در مقابل کفار نمیتوانند پیروز شوند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود در پاسخ به سئوالی درباره آسیبهای عدم توجه به وحدت گفت: جریان نفوذی یکی از آسیبهای وحدت مسلمین است. استکبار با پرورش مهرههای خود در اشکال مختلف و در چهرههای منافقانه و مزورانه آب به آسیاب دشمن میریزند و با حمایت از استکبار اختلاف رابین مسلمانان زیاد میکنند.

سیدی درباره وحدت مذاهب اسلامی در کشور اظهار داشت، خوشبختانه در کشور بارها علمای شیعه و سنی در مراسم مهمی بر مسئله وحدت تأکید کرده‌اند و مشت محکمی بر دهان مخالفان وحدت اسلامی زده‌اند و شما تجلی این وحدت را در روز 22 بهمن مشاهده کردید.


https://shoma-weekly.ir/L1bfma