شهرستانها

عدم رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی منجر به بی اعتمادی مردم می شود

مسکوت ماندن این پرونده بدبینی و بی‌اعتمادی مردم را شعله‌ورتر کرده است.
دبیر حزب مؤتلفه استان اردبیل گفت: در کشور مهمتر از لغو سخنرانی و کنسرتها توجه به تأمین شایسته و آبرومندانه معاش مردم است که نباید مورد غفلت دولتمردان قرار گیرد.

توحید مجیدی در جلسه مشترک اعضای احزاب اصولگرا در اردبیل اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین جلسات و نشستهای مشترک تجدید میثاق دوباره با آرمانهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و تعهدات احزاب اصولگرای واقعی استان اردبیل است.

وی به تعدد احزاب و گروهها در کشور اشاره کرد و گفت: احزابی که به معنای واقعی در مسیر انقلاب و خط امام گام بر میدارند، احزاب اصولگرای متعهدی هستند که به وظیفه خطیر ارزشی و الهی خود پایبند هستند.

دبیر حزب مؤتلفه استان وجه تمایز این احزاب را با گروههای تندرو و آنهایی که بهدنبال مقاصد شخصی خود هستند، تعهد اعتقادی و آرمانی اعلام کرد و افزود: هدفی که در سال 42 و در بیت امام پایهگذاری شد به دستور امام به اصولگرایان واقعی بهعنوان یک خط شایسته و طریق معنوی شهرت یافته است.

مجیدی با اشاره به وحدت اصولگرایان و نیروهای انقلابی که برای انتخابات سالآینده در حال شکلگیری است، بیان کرد: اعتقاد به وحدت و انسجام در بین نیروهای مؤمن به انقلاب یکی از مهمترین موضوعاتی است که در حال حاضر مطرح است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این موضوع اجتنابناپذیر و ضروری است و برای وحدت حداکثری در بین اصولگرایان باید جمعی از افراد قابل قبول مرکز و محوریت این جریان را تشکیل بدهند که این کار در حال انجام است.

مجیدی تشکیل چنین جمعهایی را بسیار مؤثر در وحدت و انسجام اصولگرایان اعلام کرد و ادامه داد: برای اینکه کار با محوریت اصولگرایی انجام شود به دور از اختلافنظرها باید بر تصمیمگیریها و نظر جامعه روحانیت مبارز توجه کرد که در استان اردبیل نیز با نظر شورایی سعی میکنیم تا کار را بهپیش ببریم.

این فعال سیاسی استان اظهار کرد: از سهماه پیش تمام تلاش برای ائتلاف اصولگرایان در حال انجام است بهطوری که ما در انتخابات گذشته کاندیدای اختصاصی خود را برگزیدیم و همین برنامهریزی را در انتخابات پیشرو با در نظرگرفتن خردجمعی و نظر شورایی در قالب جریان اصولگرایی انجام میدهیم.

وی تصریح کرد: ما کاندیدای مؤتلفه را به جمع ائتلاف اصولگرایان معرفی میکنیم و در نهایت منتظر اعلامنظر جمع خواهیم بود.

مجیدی در ادامه گفت: انقلاب ما نشان داده که ما لیاقت محوریت و وحدت جهان اسلام را داریم و با ائتلاف خود میتوانیم دسترد بر سینه تنگنظران بزنیم.

وی به هیاهوی برخی از فرصتطلبان اشاره کرد و افزود: ما همچنان خواستار وحدت و انسجام هستیم و با ائتلاف خود میتوانیم از حصار توهمی که برخیها برای ما ایجاد کردهاند، خارج شویم.

مجیدی بیان کرد: ایجاد وحدت و انسجام یک شعار نیست که ما به آن تظاهر کنیم بلکه باید در همه تصمیمگیریها و کارهای تشکیلاتی این موضوع در امور کشور ساری و جاری باشد.

فعال سیاسی اصولگرای اردبیل موضوع وحدت را یک موضوع مصلحتی، کوتاهمدت و تاکتیکی ندانست و اضافه کرد: موضوع وحدت یک استراتژی و هدفگذاری واقعی است.

وی با انتقاد از کسانی که عدم وحدت و انسجام و نوعی ترویج ضدفرهنگ وحدت را در کشور تبلیغ میکنند، گفت: این فاجعهای است که نهتنها کشور ما را بلکه جهان اسلام را به بند کشیده و زمینه نفاق، رشد گروههای تروریستی، افراطی و تکفیری را فراهم آورده است.

مجیدی با انتقاد از کسانی که از اسلام و دین خارج شدند و ساز خود را به نام اسلام میزنند، ادامه داد: لغو سخنرانی و کنسرتها درد جامعه ما نیست بلکه درد مردم ما مشکلات معیشتی و وضعیت نابسامان اقتصادی است.

وی اظهار کرد: مردم ایران بهویژه مردم استان اردبیل که به پایتخت حسینیه و تشیع معروف هستند، مردمی دینخواه و در مسیر آرمانهای اسلام هستند و لبیک گفتن به آن برای عالم اسلام یک ضرورت و تکلیف شرعی است.

مجیدی ناامید کردن مردم را بدترین گناه و ضربه به حیات انقلاب بیان کرد و افزود: دشمن میخواهد با تفرقه و کاشتن تخم نفاق در جامعه بدبینی به وجود آورد که باید مراقب چنین توطئه دشمنان باشیم.

وی به تمدید تحریمهای ایران توسط آمریکاییها اشاره کرد و ادامه داد: ما عاقبت امتیاز نقددادن و وعده نسیه گرفتن را به عینه شاهد هستیم.

دبیر حزب مؤتلفه استان اردبیل گریزی به بیتوجهی دولت به حقوقهای نجومی زد و تصریح کرد: مسکوت ماندن این پرونده بدبینی و بیاعتمادی مردم را شعلهورتر کرده است.

https://shoma-weekly.ir/w1erhP