ورزش

طی مراسم ویژه و از سوی کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی یاد و خاطره یزدانی خرم گرامی داشته شد

مسئولین و اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی یاد و خاطره شادروان محمدرضا یزدانی خرم را گرامی داشتند.
مسئولین و اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی یاد و خاطره شادروان محمدرضا یزدانی خرم را گرامی داشتند.
نخستین نشست اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی پس از درگذشت مرحوم یزدانی خرم به گرامیداشت یاد و خاطره رییس فقید این کارگروه اختصاص داشت.
در این نشست علاوه بر مسئولین و اعضای کارگروه ورزش حزب، مهمانان ویژه ای هم حضور پیدا کرده بودند که از آن جمله  می توان به محمدرضا طالقانی، واعظ آشتیانی، مصطفی کارخانه، جعفر اولیا سرپرست اسبق تیم های ملی کشتی، جمعی از پیشکسوتان و مدیران و خانواده مرحوم یزدانی خرم اشاره کرد.
در این مراسم حسین انواری نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به امانت، تدین و کار آمدی مرحوم یزدانی خرم  از وی به عنوان عنصری اخلاقمدار، آزاده و پیشگام درعرصه ورزش یاد کرد که پس از طی دوران مسئولیت در فدراسیون های والیبال و کشتی با راه اندازی کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی منشا آثار گرانقدر شد و تا واپسین روزهای حیات خدمتگزار صادق ورزش بود.
در همین رابطه دیگر سخنرانان از جملهاین مراسم همچنین محمدرضا طالقانی و مصطفی کارخانه نیز به اقتدار، صلاحیت و توانمندی های مرحوم یزدانی خرم اشاره و از وی به عنوان مدیری نمونه یاد کردند که با وجود کم لطفی های بسیار هیچگاه از مسئولیتی که در قبال ورزش داشت باز نایستاد.  
همچنین در این مراسم غلامحسین زمان آبادی، آشتیانی واعظی و جعفر اولیا در رابطه با سجایای اخلاقی، مدیریت، پویا و تاثیر شگرف زنده یاد یزدانی خرم در ورزش کشور خصوصا فدراسیون های والیبال و کشتی سخنان کوتاهی بیان کردند.
در پایان مراسم و از سوی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی، فرش یادبودی که منقش به تصویر مرحوم یزدانی خرم بود به خانواده آن عزیز از دست رفته تقدیم شد.




https://shoma-weekly.ir/EwJXgS