ورزش

طلسم بهارستان به دست گودرزی شکسته شد

محمود گودرزی به عنوان چهارمین فرد پیشنهادی از سوی رئیس جمهور هفته گذشته در جلسه عدم رای اعتماد مجلس به سجادی معرفی شد که توانست بالاخره طلسم بهارستان را بشکند و با ۱۹۹ رای موافق، ۴۲ رای مخالف و ۲۵ رای ممتنع به عنوان وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.

علیرضا حاجی میرزابابا- پس از کش و قوس های فراوان و با وجود تمام اما و اگرهای این چند وقته بهارستان برای سکانداری وزارت ورزش و جوانان چهارمین وزیر پیشنهادی روحانی برای این وزارتخانه  از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.

محمود گودرزی به عنوان چهارمین فرد پیشنهادی از سوی رئیس جمهور هفته گذشته در جلسه عدم رای اعتماد مجلس به سجادی معرفی شد که توانست بالاخره طلسم بهارستان را بشکند و  با ۱۹۹ رای موافق، ۴۲ رای مخالف و ۲۵ رای ممتنع به عنوان وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.

ریاست فدراسیون تیراندازی (سالهای 59 تا 61)، معاون فنی سازمان تربیت بدنی (سالهای 59 تا 61) و مشاور آموزشی و تحقیقاتی رئیس سازمان تربیت بدنی (سال 65) از جمله سوابق ورزشی گودرزی است. وی که در حال حاضر رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران است،  عضویت در شورای بازنگری طرح جامع ورزش کشور، عضویت در انجمن علمی تربیت بدنی، عضویت در  هیئت موسس انجمن ورزشی نویسان ایران، عضویت در انجمن جهانی خبرنگاران ورزشی (AIPS) و  ناظر بر طرح جامع ورزش کشور را هم در کارنامه دارد.

محمود گودرزی در حالی با رای اعتماد نمایندگان مجلس به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد که پیش از وی، سه گزینه دیگر برای تصدی این وزارتخانه معرفی شده بودند اما هیچ یک از آنها موفق به عبور از سد مجلس نشده بودند. مسعود سلطانیفر، سید رضا صالحی امیری و سید نصرالله سجادی گزینههایی بودند که به ترتیب در دولت یازدهم از سوی دکتر حسن روحانی برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شدند اما به خاطر عدم رای اعتماد نتوانستند این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

چرایی رای نیاوردن سه وزیر پیشنهادی قبلی در حوصله این مطلب نمیگنجد اما امید است گودرزی با توجه به سوابق ورزشی که در کارنامه خود دارد بتواند سهم بسزایی در بهبود بخشیدن به وضعیت نابسامان ورزش که چند وقتی است نام جوانان را هم یدک می کشد داشته باشد.

بدون شک وزارت ورزش و جوانان برای نمایندگان مردم در خانه ملت از نقش به سزایی برخوردار بوده است که با این دقت و کیفیت در این 4 جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رای های خود را به صندوق انداختند.

 

https://shoma-weekly.ir/92ejfz