ورزش

طفلک سپاهانیها خوردن کتک و پیاز ... و جریمه!

باشگاههای ایرانی کم از زبان مسئولان فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش متلک و تهدید شنیده بودند، حالا باید خط و نشان جناب به اصطلاح رئیس را تحمل کنند که گفته با مدیران، مربیان و بازیکنان سپاهان برخورد خواهد کرد!

باشگاههای ایرانی کم از زبان مسئولان فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش متلک و تهدید شنیده بودند، حالا باید خط و نشان جناب به اصطلاح رئیس را تحمل کنند که گفته با مدیران، مربیان و بازیکنان سپاهان برخورد خواهد کرد!
ماجرا به مصاحبه سپاهانیها علیه برنامهریزی رئیس سازمان لیگ برتر در پایان بازی این تیم برابر الاهلی عربستان برمیگشت که باشکست خرد کننده 4 بر 2 در اصفهان همراه شد!
این در حالیست که شرایط سپاهان نماینده اول ایران در لیگ قهرمانان آسیا از هر جهت حائز اهمیت است که به برخی از آنهااشاره میکنیم:
اشکال اصلی به این موضوع برمیگرددکه در فوتبال ایران هر شخص یا مدیری تلاش میکند تا تقویم خود را پر کند و در عین حال کاری هم ندارد چه اتفاقی برای سایرین به وجود میآید.
به عبارت بهتر نحوه برنامهریزی و عملکرد اجرایی مسئولان سازمان لیگ برتر باعث شد تا استقلال تهران و سپاهان اصفهان دو نماینده پرامید ایران در دیداری نفسگیر، تنگاتنگ و پربرخوردبه جان هم افتادند تا سپاهان بی رمق به مصاف تیم عربستانی برود و...
در خصوص اشتباه مسئولان سازمان لیگ برتر در اصرار بر انجام بازی جام حذفی بین دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا لازم میدانیم این نکته را یادآوری کنیم که در صورت عقب افتادن این تک بازی هیچ اتفاق خاصی نمیافتاد. همانطور که معتقدیم لیگ کشورمان  را بیدلیل به خاطر بازی نه چندان حساس مقابل کویت تعطیل کردیم در حالی که میتوانستیم بازیهای جام حذفی رادر همین تاریخ هم برگزار کنیم.
طفلکی سپاهانیهاحق داشتندکه پس از شکست غیرمنتظره و خانگی برابر الاهلی عربستان عنان اختیار از کف داده و نسبت به برنامهریزی سازمان لیگ برتر اعتراض کنند. در واقع رفتارمسئولان فوتبال ما با سپاهانیها همان حکایت معروف خوردن شلاق و پیاز و پرداخت جریمه نقدی را یادآوری میکند که به نظر نمیرسد انصاف باشد!
دوستانی که باز هم از اهرم قدرت و ابزار تهدید استفاده میکنند باید به این موضوع توجه داشته باشندکه وقتی دلیل قانع کننده برای اشتباهات محرز و خرد کننده خود ندارند، حداقل طلبکار نباشند و به انتقادات درست و سازنده گوش بسپارند تا بلکه فوتبال ایران رنگ آرامش به خود ببیند.

https://shoma-weekly.ir/grnib1