اقتصاد

طرح پیشنهادی اتاق بازرگانی مبنای کار اقتصادی دولت

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران از مبنا قرار گرفتن طرح پیشنهادی اتاق بازرگانی در برنامه دولت یازدهم خبرداد و گفت: چند نفر از اعضای اتاق در کابینه جدید حضور دارند.
یحیی آل اسحاق در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: هم اکنون فضای خوبی میان اتاق و دولت برقرار شده است که امید می رود دور جدید همکاری های میان بخش خصوصی و دولت در حد بهتر و جدیتری آغاز شود.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود: در این تعامل دو سویه انتظار می رود که مسائل اساسی کشور سریعتر حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: اتاق پیش از انتخابات اعلام کرده بود که رئیس جمهور هر که می خواهد باشد، فعالان اقتصادی طرحی مفصل را در زمینه روابط خارجی و اقتصاد داخلی تهیه کرده است که طرح عملیاتی آن در اختیار دولت قرار خواهد گرفت، بر همین اساس این طرح که با مشارکت تعداد زیادی از کارشناسان اقتصادی تهیه شده است در اختیار کارگروه کارشناسی رئیس جمهور منتخب قرار گرفت.

به گفته آل اسحاق، این طرح عملیاتی هم اکنون محور برنامه های دولت شده است و امید می رود که بتواند به بهبود وضعیت فعلی اقتصاد ایران کمک کند.

وی اظهار داشت: کار خوب دیگری نیز در مرکز مطالعات استراتژیک در رابطه با دیپلماسی خارجی صورت گرفته است که امیدواریم در دولت جدید مورد استفاده قرار گیرد.آل اسحاق ادامه داد: از اعضای اتاق بازرگانی چند وزیر و کارشناس در کابینه جدید حضور دارند.

https://shoma-weekly.ir/HoeOEB