شهرستانها

ضرورت هم افزایی وحدت اصولگرایان درگلستان

دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان گفت: آسیب شناسی از فرد و جامعه و اصلاح اشتباهات از ضروریات رشد و تکامل انسان است، لذا اصولگرایان استان گلستان باید با آسیب شناسی بدنبال تقویت وحدت باشند.
سید حسن سیدی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان در جمع معاونین خود اظهار داشت: علی علیه السلام می فرماید: ایام یک روز طبق میل تو و یک روز علیه توست. بنابراین باید با صبوری ، عقلانیت و دقت از شکست ها پل پیروزی ساخت و برای این کار باید آسیب شناسی دقیقی در اردوگاه اصولگرایان صورت بگیرد.

سیدی افزود:  آسیب شناسی از فرد و جامعه و اصلاح اشتباهات از ضروریات رشد و تکامل انسان هاست. لذا اصولگرایان استان گلستان با ید با آسیب شناسی بدنبال تقویت وحدت باشند.

 وی یکی از عناصر صحیح حرکت سیاسی را شناخت درست جامعه دانست و عدم توجه به این مسئله را عامل عدم موفقیت اصولگرایان در انتخابات دانست این فعال سیاسی در ادامه گفت: البته این بدان معنی نیست که اصولگرایی صرفا در وجود افراد و گروه های خاصی معنا  شود. هر کس که ولایت فقیه، قانون اساسی، اندیشه های امام راحل و نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد، در دایره اصولگرایی تعریف می شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان  اظهار داشت: ما از دولت پشتیبانی می کنیم. اما این حمایت ما مطلق و بدون چون و چرا نیست. اگر دولت در جایی دچار اشتباه شود از نقد منصفانه پرهیز نخواهیم کرد.

وی در ادامه گفت:  دولت های جمهوری اسلامی در صف مقدم ساخت تمدن اسلامی در سایه ولایت فقیه هستند، لذا مورد هجوم دشمنان واقع می شوند و ملت با حمایت خود باید از دولتمردان برای تحقق آرمان های اسلامی دفاع کند.

سیدی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت گسترش تحزب در جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ باید از طریق حزب افکار و اندیشه ها را به درون جامعه کشاند و با شناخت استعدادها و به کار گیری آنها رشد مادی و معنوی جامعه را سرعت بخشید.

دبیر استان گلستان با اشاره به موقعیت های اجتماعی و اقتصادی استان و در خصوص توسعه استان گفت: در حال حاضر متاسفانه بیشترین بیکاران در این استان وجود دارند و همچنین تغییراتی که در وضعیت کشاورزی بوجود آمده رشد بیکاری را بالا برده است. اگر قرار باشد تغییری در استان ایجاد کنیم باید در مدیریت استان تغییر اساسی داده شود. وی همچنین درخصوص تخصص و قابلیت بالای کاری افزود:آنهایی که میتوانند تولید کار کنند لازم است به شایسته سالاری اهمیت ویژه قائل شوند و لازم به ذکر است که در این بین همکاری نمایندگان مجلس خیلی مهم است. لذا ما از نمایندگان استان به جد میخواهیم در جهت شایسته سالاری طرح و پیشنهاد ارائه نمایند.

https://shoma-weekly.ir/EGVvKW