شهرستانها

ضرورت فعالیت احزاب در جامعه انکارناپذیر است

دبیر حزب موتلفه استان قزوین گفت: در دنیای امروز که پیچیدگیهای خاص خود را دارد اگر جامعهای به دنبال متحول شدن است ضرورت فعالیت احزاب در آن جامعه انکارناپذیر است.
دبیر حزب موتلفه استان قزوین گفت: در دنیای امروز که پیچیدگیهای خاص خود را دارد اگر جامعهای به دنبال متحول شدن است ضرورت فعالیت احزاب در آن جامعه انکارناپذیر است.
محمد حسن شفیعی ها اضافه کرد: حزب میتواند در رشد افکار و اندیشههای جامعه تأثیرگذار باشد،احزاب در اِعمال سلیقههای گوناگون نقش مثبتی ایفا میکنند در واقع کارکرد احزاب رشد و تعالی اندیشههای مردم است، احزاب نیرو تربیت میکنند و نیروی انسانی حکومت را تربیت میکنند حال اگر احزاب نقش خود را خوب ایفا کنند، مسئولیتهای اجرایی بر عهده احزاب قرار می گیرد و نیروهای فاخر و ارزشمند جامعه را برای توجیه خطاها هزینه نمیکنیم.
وی خاطرنشان ساخت: اگر احزاب تقویت شوند و مسئولیتپذیر باشند برنامه میدهند و مردم در انتخابات حزب مربوطه را انتخاب میکنند و هر حزبی که توانست رأی بالایی بیاورد مسئولیت دولت و مجلس را بر عهده میگیرد در چنین شرایطی اگر عیبی وجود داشت، حزب باید پاسخگو باشد و مردم در دوره بعد با بررسی عملکرد حزب حاکم دوباره رأی میهند.
شفیعیها اعلام کرد: هر نظامی یک محور و ستونهایی دارد که آن نظام را محفوظ و سالم نگه میدارد که در جمهوری اسلامی همین معنا وجود دارد و ما باید از خطوط قرمز که متضمن اصل نظام است حراست کنیم. وی افزود: امنیت عمومی، قانون اساسی به عنوان محور فعالیتهای مختلف و رهبری به عنوان اندیشه ناب تحقق یافته امام خطوط قرمز نظام هستند. بحث ولایت فقیه خط قرمز نظام است، حال باید مراقبت شود که احزاب در ذیل خطوط قرمز حرکت نکنند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین عنوان داشت: اما آنچه مهم است این که معیارها در صحنه عمل میتواند ملاک باشد، آن کسی موفق است که در عرصههای مختلف آبدیدگی خود را نشان دهد در این صورت است که معلوم میشود که آیا ما روی حرفهایی که میزنیم، میایستیم.
دبیر حزب موتلفه استان قزوین اظهارداشت: اگر در نظام اجتماعی میخواهیم زندگی رو به رشدی را داشته باشیم باید به قانون عمل کنیم

https://shoma-weekly.ir/VBlQH9