شهرستانها

ضرورت حضور پررنگ تشکل‌ها در آستانه انتخابات

حضور پررنگ هریک از تشکل‌های علاقمند به سرنوشت نظام در آستانه انتخابات آینده ضروری است.
یحیی عماری، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: حضور پررنگ هریک از تشکلهای علاقمند به سرنوشت نظام در آستانه انتخابات آینده ضروری است.

وی فعالیت احزاب سیاسی در آستانه انتخابات را یک امر بدیهی دانست و افزود: حضور پررنگ هریک از تشکلهای علاقمند به سرنوشت نظام در آستانه انتخابات آینده ضروری است و نباید نسبت به این موضوع بیتفاوت بود.

وی اضافه کرد: البته دشمنان درصدد این هستند که به شکلهای مختلف مانع از حضور افراد و تشکلهای با سلایق متفاوت در صحنه سیاسی شوند.

یحیی عماری که خود دارای سابقه خوب و روشنی در استان است در مورد یکی از نمایندگان استان که حاشیههایی برایش پدید آمده است، گفت: ایشان از نیروهای باتجربهای است که سالها در استان منشأ اثر بوده و در دفاع مقدس نیز نقش مهمی داشته است. بنده شاهد بودم آن زمانی که استان ما به دست عوامل استکبار جهانی ناامن بود، این نماینده مورد نظر، بخشدار پیرانشهر بود و در این مناطق، هم با رأفت اسلامی برخورد میکرد، هم به مردم خدمترسانی میکرد و هم به عنوان بسیجی از نظام دفاع میکرد.

وی ادامه داد: بدون اینکه وامدار کسی باشم، بینیوبینالله میگویم ایشان در سردشت که فرماندار بود، انجام وظیفه کرد و انصافاً کاری کرد کارستان.

عماری گفت: کسی که این نماینده را از نزدیک نشناسد و از مواضع ایشان اطلاع و خبر نداشته باشد، شاید ایشان را یک فرد ژورنالیستی بداند، ولی کسی که از نزدیک با او در ارتباط باشد، میداند انصافاً در بین نمایندگان کاملاً به قوانین مسلط و آشناست. وقتی هم در مجلس صدایش از رادیو پخش میشود، میبینیم که اعتراضاتش به لایحهها یا طرحها، دقیقاً بر مبنای اصول قانون اساسی و آییننامه داخلی مجلس است. رأی بالایی که در آذربایجانغربی آورده است، نشان از عملکرد، توفیقات و ارتباط گرم اوست. شما اگر به دفتر وی بروید و با دیگر نمایندگان مقایسه کنید، دفتر او همیشه در تعطیلات هم با ازدحام جمعیت روبهرو است و خودش شخصاً آنجا مینشیند و مشکلات مردم را حلوفصل میکند.

دبیر استان در ادامه گفت: آیا در این مملکت همه مشکلات حل شده و نابسامانیها و مسائل پیچیده برطرف شده که امروز این نماینده استان به یک سوژه برای روزنامهها و سایتهای خبری تبدیل شده است؟ در مملکت خیلی از مشکلات لاینحل باقی مانده است چرا مطبوعات به حقوقهای نجومی و سوءاستفادهها و تعطیلی صنایع و قاچاق نمیپردازند؟

https://shoma-weekly.ir/u5ACrs