شهرستانها

صنعت استان مرکزی نیازمند شکوفاسازی است

استان مرکزی با مشکلات بسیاری مواجه است که بیکاری یکی از مشکلاتی است که امروز استان مرکزی به‌شدت با آن دست به گریبان بوده و معتقدیم یکی از راه‎های حل آن سرمایه‌گذاری در بخش تولید و بازگرداندن حیات به صنعت استان است و ما از استاندار جدید می‌خواهیم بدون ملاحظات سیاسی تنها به خدمت به مردم استان فکر کند و از گرفتار شدن در دام سیاست‌بازی بپرهیزد. وی تاکید کرد: صنعت استان ظرفیت‎ها و قابلیت‎های خوبی دارد که در صورت توجه به آنها، شاهد شکوفای اقتصادی در استان خواهیم بود.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان مرکزی در نشست هفتگی این حزب در اراک با بیان اینکه ترویج شایعه تغییر وزرا و استانداران به بیثباتی در جامعه منجر میشود، افزود: صحبت از تغییر استانداران و وزرا که بیشترین تاکید روی وزیر کشور است آن هم در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری کار عاقلانهای نیست و امیدواریم که دولت زیر فشار برخی افراد و گروهها اقدام نکند.

نادر مقدسی در ادامه افزود: استان مرکزی با مشکلات بسیاری مواجه است که بیکاری یکی از مشکلاتی است که امروز استان مرکزی بهشدت با آن دست به گریبان بوده و معتقدیم یکی از راههای حل آن سرمایهگذاری در بخش تولید و بازگرداندن حیات به صنعت استان است و ما از استاندار جدید میخواهیم بدون ملاحظات سیاسی تنها به خدمت به مردم استان فکر کند و از گرفتار شدن در دام سیاستبازی بپرهیزد. وی تاکید کرد: صنعت استان ظرفیتها و قابلیتهای خوبی دارد که در صورت توجه به آنها، شاهد شکوفای اقتصادی در استان خواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/s2BDCZ