شهرستانها

صرف هزینه گزاف مانع حمایت مردم از اصولگرایان هرمزگان نشد

بعضی از اصلاح‌طلب‌ها در استان هرمزگان برای انتخابات خرج‌های زیادی کردند و اینگونه عملکردها هم واقعا از نگاه شرع مقدس و همین‌طور از دید مردم کاری ناپسند به شمار می‌رود. وی ادامه داد: از بندرعباس 3 نفر اصولگرا هستند که به مجلس راه یافتند و یک نفر هم برای خبرگان انتخاب شد؛ یعنی حجت الاسلام والمسلمین صدرالساداتی.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی هرمزگان گفت: صفای باطنی مردم خوب استان هرمزگان یک بار دیگر در هفتم اسفند امسال جلوهگری کرد.

ابراهیم معتمدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان هرمزگان به خبرنگار هفتهنامه «شما» گفت: صفای باطنی مردم خوب استان هرمزگان یک بار دیگر در هفتم اسفند امسال جلوهگری کرد و صرف نظر از هرگونه امتیازطلبی قومیتی یا تفاوت مذهب نتوانست مانع از وحدت و انسجام مردم خونگرم هرمزگان شود و این جای تقدیر دارد.

وی با گلهمندی از برخی چهرههای اصلاحطلب در استان ابراز داشت: بعضی از اصلاحطلبها در استان هرمزگان برای انتخابات خرجهای زیادی کردند و اینگونه عملکردها هم واقعا از نگاه شرع مقدس و همینطور از دید مردم کاری ناپسند به شمار میرود. وی ادامه داد: از بندرعباس 3 نفر اصولگرا هستند که به مجلس راه یافتند و یک نفر هم برای خبرگان انتخاب شد؛ یعنی حجت الاسلام والمسلمین صدرالساداتی.

وی افزود: شاید بتوان به راحتی گفت که قریب به کل استان از آقای صدرالساداتی حمایت و به ایشان رأی دادند.

دبیر حزب در استان در پاسخ به اینکه فضای انتخابات را چگونه ارزیابی کردید، گفت: فضای انتخاباتی خیلی خوب و صمیمی بود و مردم استان هرمزگان در درجه اول اولویتشان بالابردن میزان حضور خود در پای صندوقهای رأی بود لذا به قدری استقبال مردمی زیاد بود که مسئولین استانداری مجبور به تمدید تا آخرین ساعات شب شدند.

معتمدی حضور پرشور برادران و خواهران اهل سنت را نیز حماسهای ویژه برشمرد و افزود: بیشتر برادران و خواهران اهل سنت ما در مناطق غرب استان زندگی میکنند و ما واقعا از این عزیزان باید تشکر کنیم که با اشتیاق فراوان سعی در ایفای وظیفه ملی و دینی خود داشتند.

وی یادآور شد: کل استان 5نفر نماینده دارد که 4 نفر وارد مجلس و یک نفر دیگر به مرحله دوم کشیده شد که ما انتظار داریم همانگونه که در این انتخابات حماسه آفریدند بازهم در دور دوم انتخابات شکوه بیشتری را بیافرینند و باعث افتخار ملت قهرمان ایران اسلامی شوند.

معتمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما از نمایندگان منتخب انتظار داریم اولویت اول و دومشان تلاش در مصونیت نظام و نیز برطرفکردن مشکلات اقتصادی این مردم و رفع محرومیت باشد تا اینکه مسرت مردم خوب استان مضاعف شود.

https://shoma-weekly.ir/fZSPLS