شهرستانها

صدا وسیمای استان، اقتصاد مقاومتی را ترویج کند

در شرایط فعلی با توجه به تهاجمات نرمی که از سوی بیگانگان طراحی شده و آنها به دنبال مبارزه با اسلام ناب محمدی و مبارزه با اجرایی شدن دستورات قرآن هستند ، ازجمله برنامه‌های سازنده، کارهای پرمحتوای هنری است که باید در صدا و سیما اجرایی شود تا ضمن انجام رسالت اصلی صدا و سیما ، به نوعی خنثی سازی برنامه های بیگانگان نیز انجام پذیرد.
حسن کربلایی گفت یکی از مشکلات فعلی جامعه ما مشکلات اقثصادی است که تقریبا بیش از نیمی از مردم ایران با آن دست به گریبان هستند و بارها از سوی حضرت آقا روی نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی تاکید شده است.

حسن کربلایی، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار هفته نامه "شما" درباره اهمیت ماموریت های صدا و سیما گفت: صدا و سیما رسالت ها و ماموریت های بسیار پیچیده و وافری دارد که اینها براساس مواضع مقام معظم رهبری تعیین شده است که حضرت آقا بارها بر اجرای درست آن تاکید فرموده اند. ضمن اینکه در قانون اساسی هم وظایف صدا و سیما بسیار روشن است .

وی مسئولیت مدیرکل جدید صدا و سیمای استان را بسیار خطیر خواند و افزود: در شرایط فعلی با توجه به تهاجمات نرمی که از سوی بیگانگان طراحی شده و آنها به دنبال مبارزه با اسلام ناب محمدی و مبارزه با اجرایی شدن دستورات قرآن هستند ، ازجمله برنامههای سازنده، کارهای پرمحتوای هنری است که باید در صدا و سیما اجرایی شود تا ضمن انجام رسالت اصلی صدا و سیما ، به نوعی خنثی سازی برنامه های بیگانگان نیز انجام پذیرد.

کربلایی خاطرنشان کرد: در صدا و سیما بنا بر دستورالعمل های موکد مدیرعامل آن که مبنی بر منویات رهبر معظم انقلاب می باشد، بایستی شوراها و کارگروههای فنی شکل گیرد و در حوزه های ؛ کودک، نوجوان، جوان و سایر اقشار مردم برنامه ریزی های قابل توجهی پیش بینی شود.

دبیر استان گیلان یادآورشد: یکی از مشکلات فعلی جامعه ما مشکلات اقثصادی است که تقریبا بیش از نیمی از مردم ایران با آن دست به گریبان هستند و بارها از سوی حضرت آقا روی نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی تاکید شده است. به تبع آن یکی از مطالبات اصلی مردم و درخواست از مدیران و مسئولان نظام ، رفع مشکلات اقتصادی است که می تواند در صدا و سیما به صورت جدی مورد بحث وبررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مشکلات دیگری ازقبیل فرهنگی ، سبک زندگی اسلامی، پرورش استعدادها ، تقویت مجموعه های مردم نهاد و تاسیس گروههای مردمی وجود دارد که صدا وسیما
می تواند و بایستی براساس دستورالعمل ابلاغی اهتمام ورزد. وی در خاتمه بیان کرد: علاوه بر سیاست های کلی می بایستی روی فرهنگ های بومی و محلی و ریز کردن مسائل اقتصادی ، گفتگو با مردم پیرامون مشکلات اقتصادی و فرهنگی ، ایجاد وحدت ملی و اسلامی، طراحی سیاست های کلی ابلاغی ازسوی مقام معظم رهبری و مواردی دیگر در غالب برنامه های زنده و یا ضبط و تولیدی به مردم ارائه شود.

https://shoma-weekly.ir/8tdFoa