ورزش

صالحی امیری باید به صورت چه کسانی خاک بپاشد؟

جناب صالحی امیری لطفاً به آرشیو مطبوعات در سالهای گذشته و تعریف وتمجید همین افراد متملق از رؤسای قبلی ورزش رجوع کند و این را هم بداند، این افراد فرصت طلب که به گذشتگان وفا نکردند به ایشان هم وفا نخواهند کرد!

امید توکلی- در این راستا که امروزه برخی از مدیران، مسئولان و مربیان فعال فرصتطلب و شناخته شده در ورزش بر سر ضرورت تعریف و تمجید از «صالحی امیری» توافق کردهاندو نیز برخی از مخاطبان از ما میپرسند چرا این گروه متملق از هر کس که در رأس امور ورزش قرار گرفته، تعریف میکنند و در راستای آشکارسازی برخی مسائل به استحضار سرپرست فعلی وزارت ورزش میرساند:

1-هر چند احترام «علی پروین» به عنوان اسطوره پرسپولیس واجب است اما در راستای همین احترام قدیمی بد نیست اشاره کنیم همین جناب کسی است که از دکتر احمدی نژاد مهندس علی آبادی، دکتر سعیدلو، دکتر عباسی و... هم مثل «صالحی امیری» به عنوان مدیرانی توانمند یاد کرده بود. در واقع سلطان پرسپولیسیها از هر مدیری که در ورزش و سیاست ایران مسئولیت بگیرد خوشش میآید و از وی تعریف میکند و پس از پایان مأموریت طرف همه چیز را به بوته فراموشی سپرده و سراغ نفر بعدی میرود!

2-همین طور «علی فتح الله زاده» مدیر عامل فعلی استقلال هم طرفدار پر و پا قرص مسئولان ورزش در هر مقطع زمانی است. در نتیجه امروز هم به تعریف و تمجید از «صالحی امیری» پرداخته و پس از ملاقاتی 10 دقیقهای اظهار داشت تمام مشکلات استقلال حل شده و... در واقع از دید ایشان هم مدیر خوب و کارآمد کسی است که فعلاً رئیس است!

3-و این حکایت تکراری و دیرینه ورزش کشورمان است. این قبیل افراد متأسفانه ید طولایی در تعریف و تمجید از مسئولان ورزش دارند و به هر سمتی که باد بوزد خم میشوند! بدین روی انتظارم از «صالحی امیری» این است که وقت خود را برای ملاقات با افراد متملق صرف نکند و به اولویتهای ورزش بپردازد و این را بداند که این نوع تعریف و تمجیدها از وی در جهت گرفتن امتیاز و پوئن از وزارت ورزش است.

نتیجهگیری اخلاقی: هیچ اشتباهی بالاتر از فریب تعریف و تمجیدها را خوردن نیست.

نتیجهگیری تاریخی: آقای صالحی امیری میتواند هرگز از اشتباهات گذشتگان درس نگیرد.

نتیجهگیری اصولی: همه آدمها میتوانند تا آخر دوران مدیریت و ریاست خود اشتباه کنند.

و یک پیشنهاد ضروری: جناب صالحی امیری لطفاً به آرشیو مطبوعات در سالهای گذشته و تعریف وتمجید همین افراد متملق از رؤسای قبلی ورزش رجوع کند و این را هم بداند، این افراد فرصت طلب که به گذشتگان وفا نکردند به ایشان هم وفا نخواهند کرد!

 

https://shoma-weekly.ir/kkZDs5