ورزش

«صادقیان» در راه ترکستان!

راستش را بخواهید چندی قبل گذرمان به تمرینات پرسپولیس افتاد و چشممان به جمال جوانی روشن شد که ۳ ماه محروم شده اما به جای درس عبرت گرفتن و دل بستن به تمرینات با رفقای غیرفوتبالی روزگار می‌گذراند. آن روز «پیام صادقیان» را نه نادم دیدیم و نه پشیمان که با خودروی گرانقیمت خود راهی جاده ترکستان می‌شد!
دانیال فدائی- چند ماه قبل یکی از سایتهای خبری در لفافه عنوان کرد دروازهبان مستعد تیم صنعتی به دلیل اغفال دختر یک خانواده به مراجع ذیصلاح احضار شده و در ‌‌نهایت با وساطت مدیران باشگاه و هزینهای گزاف از این مخمصه خلاصی یافته است.

چندی بعد خبر رسید فلان هافبک مشهور که سابقه دعوت به تیم ملی را هم دارد حوالی شهرک اکباتان آپارتمانی اجاره کرده و به همراه گروهی معلومالحال از ماده مخدر شیشه استفاده میکند!

بازیکنی که میتوانست یکی از مسافران جام جهانی باشد، اما مدتهاست در دام اعتیاد گرفتار شده و...

البته اخبار دیگری هم شنیده و به گوش میرسد که اگر چه بیشتر آن تکذیب میشود اما نمیتوان انکار کرد که این فوتبال به لطف (!) پولهای بادآورده با آسودگی و حاشیه فراوان روبرو شده است!

همه اینها را نوشتیم تا به یک جوان مستعد بپردازیم. به «پیام صادقیان» که میتوانست و میتواند یک «علی کریمی» دیگر برای پرسپولیس و فوتبال ایران باشد، اما به نظر میرسد در هیاهوی پایتخت و شهرت کاذب غرق شده است.

راستش را بخواهید چندی قبل گذرمان به تمرینات پرسپولیس افتاد و چشممان به جمال جوانی روشن شد که ۳ ماه محروم شده اما به جای درس عبرت گرفتن و دل بستن به تمرینات با رفقای غیرفوتبالی روزگار میگذراند. آن روز «پیام صادقیان» را نه نادم دیدیم و نه پشیمان که با خودروی گرانقیمت خود راهی جاده ترکستان میشد!

این حرفها شاید به زعم برخی طرفداران دو آتشه پرسپولیس تلخ و ناباورانه باشد اما هرگز احساسی نیست و باور کنید حقیقت دارد. وقتی این جوان مستعد را با غرور فراوان سرتمرین دیدیم که نشانی از یک بازیکن محروم و پشیمان نداشت، بیدرنگ گفتیم «این یکی دیگر نوبرانه است!»

به معنای واقعی فاجعه است که «پیام صادقیان» در ابتدای جاده موفقیت، مسیر را گم کند و به خاکی بزند و این فاجعه است. فاجعهای که منجر به سقوط و انحطاط میشود! امیدواریم مربیان و دستاندرکاران باشگاه پرسپولیس این جوان و اطرافش را بیشتر مراقبت کنند.

https://shoma-weekly.ir/d3jUeY