شهرستانها

شک و شبهه‌ای در انقلابی بودن مبارزات حزب موتلفه وجود ندارد

حجتالاسلام والمسلمین روحالله باقری گفت: شک و شبههای در انقلابی بودن مبارزات حزب موتلفه وجود ندارد؛ چه بسا بزرگان این حزب، جان و مال و آبروی خود را برای حفظ عزت و اقتدار این نظام فدا کردند.
امام جمعه پیشوا گفت: دو سال دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی است و دشمن برنامهریزی برای بهدست گرفتن مجلس را در دستور کار خود قرار داده است، باید شخصیتی از این شهرستان را روانه مجلس کنیم که روحیه انقلابی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجتالاسلام والمسلمین روحالله باقری در جلسه حزب موتلفه اسلامی که با حضور اعضاء حزب موتلفه دردیار ۱۵ خرداد در دفتر امام جمعه شهرستان پیشوا برگزار شد با اشاره به مجاهدتهای حزب موتلفه اسلامی در راه دفاع از آرمانهای خویش گفت: شک و شبههای در انقلابی بودن مبارزات حزب موتلفه وجود ندارد؛ چه بسا بزرگان این حزب، جان و مال و آبروی خود را برای حفظ عزت و اقتدار این نظام فدا کردند.

وی افزود: همه بر این باورند که عملکرد این حزب در تاریخ مشخص است و شخصیتهای بزرگ و با عظمتی که در سابقه این حزب بودند و امروز نیز افراد بزرگی در راس این هیئت و حزب در شهرستانهای پیشوا، ورامین و قرچک هستند که برای عزت و اقتدار کشور گامهای موثری را برداشتهاند.

امام جمعه پیشوا با بیان اینکه بحث مقابله حق و باطل، موضوع جدیدی نیست، ادامه داد: از ابتدای خلقت آدم رویارویی و مبارزه حق و باطل بوده است؛ هرچند شدت و ضعف داشته ، اما زمانی با پیروزی حق و زمانی با پیروزی باطل همراه بوده است.

وی گفت: اینکه بگوییم یک طرف حق با سرکردگی محور مقاومت یعنی ایران است و طرف دیگر باطل با سرکردگی آمریکا است موضوع جدیدی نیست؛ حق و باطل همیشه در مبارزه با یکدیگر بودهاند و هیچ دورهای نیست که هر کدام از حق یا باطل کاملاً پیروز شده باشد.

حجتالاسلام باقری با اشاره به شدت رویارویی حق و باطل در عصر حاضر افزود: در طول تاریخ انبیاء و اولیاء، دوران غیبت، زمان پیغمبر صلیالله علیه و اله وسلم و امیرالمومنین علیهالسلام رویارویی حق و باطل از لحاظ برنامهریزیهای گسترده در جبهه حق و باطل هیچ گاه مانند عصر حاضر تا این حد گسترده نبوده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه باطل و جبهه دشمن علیه دین، اسلام و حقانیت کارهای بسیاری انجام دادهاند و مکر و حیلههای فراوان علیه انسانیت بهکار بستهاند.

امام جمعه پیشوا با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حقانیت دین افزود: وهابیت و پشتیبانان خارجی آنها با زبان دین، داعش را بهوجود آوردند و با فضاحتی که به بار آوردند آبروی اسلام و قرآن را بردند.

وی گفت: با مطالعه آمار گرایش مردم اروپا و آمریکا به دین اسلام و رویارویی برنامهریزی شده با حقانیت اسلام متوجه میشویم در چند سال اخیر این آمار سیر نزولی داشته است که ضربه محکمی بر پیکره اسلام وارد ساخته است.

امام جمعه پیشوا با ابراز نگرانی از تلاش دشمن برای بهکارگیری توان خود برای مقابله با اسلام اظهار کرد: رمز پیروزی ما از آغاز مبارزات انقلابی، مخصوصا از ۵۷ به بعد و زمان جنگ و در فتنههای مختلف روحیه جهادی و انقلابیگری بود که در چند سال اخیر نیز رهبر معظم انقلاب بارها و بارها در دیدار با مسئولان و نمایندگان مردم و طلاب و دانشجویان بر داشتن این روحیه جهادی تاکید فرمودهاند.

وی اضافه کرد: از ابتدای تشکیل حزب موتلفه اسلامی روحیه انقلابی در بین اعضاء این حزب وجود داشته است و ما باید تمام تلاش خود را برای حفظ این روحیه به کار ببندیم.

حجتالاسلام باقری در ادامه با بیان سابقه درخشان مردم دیار ۱۵ خرداد در مبارزات انقلابی و نقش عمده در به ثمر رسیدن آن، افزود: سابقه دیار ۱۵ خرداد، مخصوصا مردم پیشوا با روحیه انقلابی زمانی که کسی جرات نمیکرد از روحانیت و عالم دینی و مرجعیت حرفی بزند باید قدر دانسته شود؛ همانطور که آن زمان پیشتاز بودیم، در حال حاضر هم از لحاظ فرهنگی و سیاسی و اجتماعی از بسیاری از مناطق جلوتر هستیم.

وی گفت: با توجه به اینکه دو سال دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی است و دشمن برنامهریزی برای به دست گرفتن مجلس را در دستور کار خود قرار داده است باید شخصیتی از شهرستان را روانه مجلس کنیم که روحیه انقلابی داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/jKTrMm