شهرستانها

شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌های انتخابات کوتاه نیاید

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مقابل خواسته گروه‌های سیاسی و افراد کوتاه نیاید.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: شورای نگهبان در بررسی صلاحیتهای کاندیداهای انتخابات ریاستجمهوری در مقابل خواسته گروههای سیاسی و افراد کوتاه نیاید.

آیتالله  حبیبالله مهماننواز، در دیدار با  اعضای موتلفه اسلامی گفت: اگر نظارت استصوابی بر انتخابات نباشد بیتردید بزرگترین آسیب به نظام اسلامی وارد خواهد شد.

وی افزود: باید جایگاه رفیع شورای نگهبان مورد توجه بیشتری قرار گرفته و همواره تقویت شود.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگرچه برخی از گروههای شکست خورده سیاسی حرفهایی را در مورد نظارت استصوابی میزنند لکن شورای نگهبان نقش عظیمی در کشور دارد.

وی انتخابات پیش‌‌رو را آزمونی دیگر برای ملت حماسه ساز ایران دانست و گفت: مردم در 24 خرداد ماه امسال یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی و ارزشهای والای آن ابراز خواهند کرد.

آیتالله مهمان نواز گفت: در نظام اسلامی هیچ اجباری برای رأیگیری نیست و همواره شاهد برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم هستیم.

وی با بیان اینکه همه در رأی دادن به کاندیداهای مورد نظر آزاد هستند یادآور شد: البته لازم است تا افراد متعهد و متخصص که دغدغه خدمت به مردم را داشته انتخاب شوند چه اینکه بزرگترین عبادتها در اسلام خدمت به مردم است.

https://shoma-weekly.ir/snrvf0