شهرستانها

شورای شهر کرمان در وظایف نظارتی خود جدیت داشته باشد

برای شهردار کرمان متاسفم چراکه خود من بار‌ها در آن دوران تعریف و تمجید‌های وی نسبت به آقای دهمرده را شنیده بودم و اگر انتقادی هم نسبت به مدیریت فردی وجود دارد، می‌بایست موقعی که وی در مسند کار است مطرح شود. شهردار کرمان در آن وقت از این شخص تعریف و تمجید می‌کرد و از وی به عنوان ابر مرد یاد می‌کرد و اکنون جای تعجب است که از وی در رسانه‌ها انتقاد می‌کند. به استاندارکمک می‌کنیم و اشکالاتش را رسانه‌ای نمی‌کنیم
احمدعلی مقدم دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در خصوص عملکرد ضعیف شهرداری کرمان گفت: ما در خصوص نظارت ضعیف شورای شهر کرمان نسبت به شهرداری و عدم تذکر به شهردار این شهر حرف داریم و معتقدیم که شورای شهر نباید با شهردار، رو دربایستی داشته باشد. در نظارت بر عملکرد شهرداری کرمان جای هیچگونه اغماض و یا ساده انگاری نیست.

وی همچنین سخنان انتقادی شهردار کرمان در خصوص استاندار سابق کرمان را به دور از اخلاق سیاسی دانست و گفت: برای شهردار کرمان متاسفم چراکه خود من بارها در آن دوران تعریف و تمجیدهای وی نسبت به آقای دهمرده را شنیده بودم و اگر انتقادی هم نسبت به مدیریت فردی وجود دارد، میبایست موقعی که وی در مسند کار است مطرح شود. شهردار کرمان در آن وقت از این شخص تعریف و تمجید میکرد و از وی به عنوان ابر مرد یاد میکرد و اکنون جای تعجب است که از وی در رسانهها انتقاد میکند. به استاندارکمک میکنیم و اشکالاتش را رسانهای نمیکنیم

مقدم به نحوه انتخاب استاندار کرمان در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در ابتدا آقای کریمی استاندار دولت اصلاحات برای استانداری کرمان مطرح بود که ما نظر مثبتی در خصوص استاندار شدن وی نداشتیم. اما با معرفی آقای رزم حسینی (استاندار فعلی) از ناحیه دولت تدبیر و امید این انتخاب مورد رضایت ما هم بود چرا که نسبت به آقای رزم حسینی شناخت کامل داشتیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ما کمک به استاندار دولت یازدهم را وظیفه خود میدانیم تاکید کرد: ما ایشان را در جهت توسعه و پیشرفت استان کرمان کمک میکنیم اما در عین حال انتقاداتی نیز به ایشان داریم. وی نیز یک سری اشکالاتی دارند اما تا زمانی که راه ما برای بیان این اشکالات به دفتر وی باز باشد، این اشکالات را رسانهای نخواهیم کرد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان در پاسخ به سوال چگونگی عملکرد اصولگرایان در دولت قبل گفت: در دولت نهم که آقای احمدینژاد روی کار آمد، هرچند به احزاب و گروههای سیاسی اهمیتی نمیداد اما فضای کشور طوری شده بود که احزاب و گروههای سیاسی اصولگرا، فعال و متحرک شدند.

مقدم به نسبت بین اصولگراها و دولت آقای روحانی اشاره کرد و افزود: ما مصمم کمک به دولت هستیم ولی این بدان معنا نیست که نسبت به دولت آقای روحانی انتقادی نداشته باشیم، بر این باوریم که ایشان نیز گاهی رفتارهای اشتباه دارند که باید آنهارا اصلاح کنند. به عنوان نمونه عصبانیت و عدم شرح صدر دکتر روحانی نسبت به منتقدانش، یکی از رفتارهای نامطلوبی است که وی باید آن را اصلاح کند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: آقای روحانی همچنین باید تعریف خودشان از «اعتدال» را به طور واضح و شفاف بیان کنند و باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری واضحترین تعریف از اعتدال را بیان فرمودند، این تعریف باید در عملکرد آقای روحانی مشاهده شود. در حالی که بسیاری از مدیران متدین و شایسته اصولگرا در دولت یازدهم حذف و برکنار شدهاند که این موضوع با «اعتدال» هم خوانی ندارد.

https://shoma-weekly.ir/temV9S