شهرستانها

شوراها باید نقش بیشتری ایفا کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه مردم با حضور حماسی در سالی که به همین نامگذاری شده رسالت خود را ایفا خواهند کرد گفت: بی تردید پیروز واقعی انتخابات 24 خرداد مردم حماسه ساز ایران هستند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه مردم با حضور حماسی در سالی که به همین نامگذاری شده رسالت خود را ایفا خواهند کرد گفت: بی تردید پیروز واقعی انتخابات 24 خرداد مردم حماسه ساز ایران هستند.

علی احمدنیا   در نشست با شماری از اصولگرایان خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات امسال از اهمیت ویژهای نسبت به انتخابات ادوار گذشته برخوردار است تصریح کرد: فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب علیه نظام اسلامی افزایش یافته از این رو مشارکت هر چه بیشتر در عرصه انتخابات پاسخ دندانشکنی به دشمنان خواهد بود.

وی برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را از ویژگیهای انتخابات 24 خرداد برشمرد و افزود: البته دشمنان هم بیکارننشسته و تمام تلاش خود را بهکار گرفته تا مانع از تحقق مشارکت بالای مردم در این عرصه شوند.

دبیر جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری خراسان شمالی  کسب افتخارات طی 34 سال از انقلاب اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: طی این سالها موفقیتهای مختلف و با ارزشی به دست آورده و به افقهای برتر نزدیک شدهایم از این رو دشمنان ما نگران تکرار این افتخارات هستند و چشم دیدن موفقیتهای ما را ندارند.

احمد نیا با تأکید بر اینکه دشمن همواره در حال توطئه و اجرای برنامههایی علیه کشورمان است تصریح کرد: آنان به دنبال این بوده تا به این انقلاب لطمه وارد کنند، لیکن ملت ایران اسلامی هرگز تسلیم این تهدیدات، تحریمها و فشارهای اقتصادی نشده و دشمن در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با حضور پرشور خود در انتخابات 24 خرداد دشمنان نظام اسلامی را پشیمان وناامید خواهند ساخت.

همچنین دبیر جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری خراسان شمالی از ارائه لیست 9 نفره اصولگرایان برای چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر بجنورد خبر داد.

احمدنیا اظهار کرد: این افراد دارای تجربههای مدیریتی بوده و از تعهد و تخصص بالایی برخوردارند.

وی افزود: این کاندیداهای اصولگرا به منظور انتخابات پیش رو از طیفهای مختلف اصولگرایی در مرکز استان هستند.دبیر جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری خراسان شمالی با بیان اینکه چهره کنونی بجنورد متناسب با شأن مرکز استان نیست تصریح کرد: باید با انتخاب افرادی شایسته، شهر را از منظر فرهنگی،بهداشتی، زیبایی، فعالیتهای عمرانی ارتقا داد تا به نقطه مطلوب برسد.

وی همدلی و همگرایی بالا در میان کاندیداهای اصولگرایان را از ویژگیها برشمرد و یاد آورشد: به طور حتم با انتخاب این افراد شاهد تغییر و تحولات خوبی در شهر خواهیم بود. احمدنیا از شوراها به عنوان پارلمانهای محلی یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه شوراها  از جایگاه قابل قبولی در روند امور سیاسی کشور برخوردارند از این رو باید نقش بیشتری را در حوزههای مختلف ایفا کنند.

https://shoma-weekly.ir/Qpmz3Z