شهرستانها

شوراهای شهر باید برای حل آسیب های اجتماعی برنامه داشته باشند

حسن خرمیان گفت: باید شوراهای اسلامی در خصوص دو مسئله مهم اقتصاد و آسیب های اجتماعی برنامه های اساسی داشته باشند .
حسن خرمیان گفت: باید شوراهای اسلامی در خصوص دو مسئله مهم اقتصاد و آسیب های اجتماعی برنامه های اساسی داشته باشند .

به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان درجلسه ای که با حضور اعضای حزب ، دبیران تشکلهای اصولگرایی سمنان و طرفداران به میزبانی حزب مؤتلفه اسلامی با موضوع برنامه ریزی و ارتباط گیری انتخابات ۹۶ برگزار گردید ، حسن خرمیان با عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : ما باید ائتلاف را دنبال کرده و تلاش کنیم تا نامزد اصولگرایان رأی بیاورد .وی با تشریح دستاوردهای اجلاس سراسری دبیران حزب مؤتلفه اسلامی در مشهد افزود : حزب مؤتلفه اسلامی برای انتخابات از شش ماه قبل شروع به فعالیت نموده و هم برای انتخابات ریاست جمهوری و هم شورای شهر برنامه دارد . خرمیان گفت : باید نهایت استفاده از فرصت هاصورت گرفته و سعی بر این باشد تا ائتلاف اصولگرایان شکل بگیرد .

خرمیان گفت : همانند انتخابات قبلی حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان برای انتخابات شورای شهر نیز نامزد های اختصاصی دارد و این مهم از طریق شوراهای سیاسی حزب مؤتلفه استان در حال رایزنی و پیگیری می باشد .

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان با اشاره به دو مسئله مهم اقتصاد و آسیب های اجتماعی افزود : باید شوراهای اسلامی در خصوص دو مسئله مهم اقتصاد و آسیب های اجتماعی برنامه های اساسی داشته باشند .

در ادامه جلسه نیزآقایان : مهندس شجاعی و مهندس عمو زاده از اعضای شورای اسلامی شهر سمنان به بیان عملکرد شورای شهر پرداخته و به سؤالات اعضا پاسخ گفتند .

در پایان نیز آقای فدایی به تحلیل مسائل روز انتخابات سال ۹۶ و مسائل مهم منطقه به ویژه سوریه ، حلب و عراق پرداختند .

https://shoma-weekly.ir/kVNyIc