نگاه

شهیدابوالفضل حاج رضایی

هم زمان با اوج گیری انقلاب در راهپیمائیها حضوری فعال داشت، در تحصن پرشکوه روحانیون در دانشگاه تهران و در یوم الله ۱۷ شهریور، در میدان شهداء حضور داشت. در شبهای حکومت نظامی به همراه برادرش به مبارزه با عوامل حکومت نظامی می پرداخت و برای پیروزی انقلاب می کوشید .پس از پیروزی انقلاب در کمیته انقلاب اسلامی به خدمت مشغول شد.با شروع جنگ تحمیلی در جهت دفاع از کیان کشور و اسلام به جبهه های جنوب عزیمت نمود در هیجدهم شهریورسال ۱۳۶۰ ، توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.
سیدپیمان عبدمنافی- از کودکی با حضورفعال در مسجد وجلسات مذهبی با کلام الله مجید پیوند گرفت و این پیوند مقدس تا لحظه شهادت استوار و محکم باقی ماند. در سیزده سالگی مطالعه کتب سیاسی ،مذهبی را آغاز کرد و با اعلامیه های امام(ره) و نوارهای ایشان آشنا شد و مسیر زندگی اش جلائی دیگر گرفت.

هم زمان با اوج گیری انقلاب در راهپیمائیها حضوری فعال داشت، در تحصن پرشکوه روحانیون در دانشگاه تهران و در یوم الله ۱۷ شهریور، در میدان شهداء حضور داشت. در شبهای حکومت نظامی به همراه  برادرش به مبارزه با عوامل حکومت نظامی می پرداخت و برای پیروزی انقلاب می کوشید .پس از پیروزی انقلاب در کمیته انقلاب اسلامی به خدمت مشغول شد.با شروع جنگ تحمیلی در جهت دفاع از کیان کشور و اسلام به جبهه های جنوب عزیمت نمود در هیجدهم شهریورسال ۱۳۶۰ ، توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

https://shoma-weekly.ir/RicKOh