شهرستانها

شهدای هسته‌ای؛ نمونه بارز وحدت حوزه و دانشگاه هستند

دبیر حزب‌موتلفه استان زنجان گفت: شهدای هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی نمونه بارز وحدت حوزه و دانشگاه محسوب می‌شوند.

 

 دبیر حزبموتلفه استان زنجان گفت: شهدای هستهای نظام جمهوری اسلامی نمونه بارز وحدت حوزه و دانشگاه محسوب میشوند.

روحالله صمدی با اشاره به اینکه دشمنان همواره از وحدت حوزه و دانشگاه هراس دارند، افزود: این دو سنگر مستحکم اسلامی از سوی دشمنان مورد تهدید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف حوزه و دانشگاه در یک امر خلاصه میشود، افزود: تربیت انسانهای کارآمد و تأثیرگذار از نتایج وحدت حوزه و دانشگاه است.

صمدی حرکت در مسیر تعالی را از اهداف دانشگاه عنوان کرد و افزود: توجه به بندگی و اخلاص از اهداف حوزه است که قرار گرفتن این دو امر در کنار هم موجب تقویت جامعه میشود.

وی شهدای هستهای را نمونه بارز وحدت حوزه و دانشگاه دانست و افزود: شهدای هستهای از جمله شهیدشهریاری با تبعیت از علمای بزرگ به چنین درجه رفیعی نائل میشوند.

دبیر حزبموتلفه استان زنجان با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه همواره در نظام جمهوری اسلامی وجود داشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان از وحدت این دو نهاد تأثیرگذار ضربه دیدهاند.

دبیر حزبموتلفه استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه قانون جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از دین اسلام است، خاطرنشان کرد: پایه و اساس این قانون اساسی اسلام بوده و انتخابات براساس آن صورت میگیرد.

دبیر حزب‌موتلفه استان زنجان با بیان اینکه اگر اقدامات و فعالیت‌هایی در زمینه انتخابات در کشور برخلاف قانون صورت گیرد، زشت و ناپسند می‌شود، تصریح کرد: انتخابات و تبلیغات زودهنگام نیز در صورتی که برخلاف قانون باشد تأثیر منفی بر ملت می‌گذارد.


https://shoma-weekly.ir/lqsXDt