شهرستانها

شهدای موتلفه اسوه دینداری و سیاست ورزی هستند

شهدای جوان موتلفه اسلامی نمونه ای از دینداری ولایی در عصر تاریکی ها و اسوه ای برای دینداری و سیاست ورزی مومنان و سیاستمداران کشور هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شهدای جوان موتلفه اسلامی نمونه ای از دینداری ولایی در عصر تاریکی ها و اسوه ای برای دینداری و سیاست ورزی مومنان و سیاستمداران کشور هستند.
بیوک مقدسی بخشایش در مراسم بزرگداشت شهدای موتلفه اسلامی در مسجد ولایت فقیه در تبریز گفت: این شهدا در زمانی اقدام به اسلحه دست گرفتن و اعدام انقلابی حسنعلی منصور کردند که سنگینی ظلم و ستم دستگاه ظاغوت بر گرده تمام ایرانیان سنگینی می کرد.
وی اظهار داشت: این جوانان با آگاهی تمام به سرنوشت خود در راهی که برگزیده بودند ، جان خود را فدای احیای عزت اسلام و ملت ایران کردند تا دژخیمان طاغوت و دست نشاندگان استکبار جرات تعرض به مقدسات ملت ایران و امت اسلام را نداشته باشند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه ادامه دهندگان راه این شهدا در حزب موتلفه اسلامی باید دیانت را در کنار سیاست حفظ و در مواقعی آن را فدای سیاست نکنند گفت: این چهار جوان شهید به ما آموختند که اسلام و مرجعیت بر تمام سیاسی بازی ها ارجحیت دارد و احدی حق چشم پوشی از این دو اصل را ند ارد.
مقدسی بخشایش تصریح کرد: در زمان حاضر جوانان کشورمان بر اساس فطرت الهی خویش در ادامه راه این شهدا در کنار مقام عظمای ولایت قرار گرفته اند و از همین رو دشمنان اسلام تمام همت خود را برای فاصله انداختن بین این دو طیف قرار داده اند اما به برکت خون این شهیدان و شهدای انقلاب و دفاع مقدس از این امر طرفی نخواهند بست. 

 

https://shoma-weekly.ir/cttc0F