شهرستانها

شهادت نقطه قوت مردم ایران است

شهادت در راه دین و وظیفه نقطه قوت ملت است و دشمن نمی‌تواند از این طریق به ایران ضربه بزند.

 
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی گفت: شهادت در راه دین و وظیفه نقطه قوت ملت است و دشمن نمی‌تواند از این طریق به ایران ضربه بزند.
 حسن قاسمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اظهار داشت: تصمیم دشمن برای ضربه زدن به نظام جدی است و در همین راستا دست از هیچ اقدامی حتی اقدامات تروریستی علیه دانشمندان و نخبگان کشور فروگذار نمی‌کند.
وی ادامه داد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری نباید در برابر اقدامات تروریستی دشمن استکباری در موضع تدافعی قرار گرفت بلکه باید طی اتخاذ موضع قوی تهاجمی سعی در دفع و مقابله با اقداماتی از این دست کرد.  قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی افزود: حفاظت از چهره‌های علمی کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه انرژی هسته‌ای، باید همچون سال‌های اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و در دستور کار دولت قرار گیرد.
قاسمی اقدامات بین‌المللی و استفاده از دستگاه‌ها و توان دیپلماسی کشور را در راستای آشکار کردن چهره تروریسم بین‌المللی حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باید از توان خود در زمینه‌های بین‌المللی و دیپلماسی برای متوجه ساختن ملت‌ها و دولت‌های آزاده دنیا در چهره واقعی تروریسم بین‌المللی استفاده کند.
وی ادامه داد: مطرح کردن ترور دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در محافل بین‌المللی و افشا کردن زوایای این اقدام تروریستی و همچنین معرفی چهره کسانی که در پس پرده این ترور‌ها قرار دارند، جهانیان را نسبت به چنین رخدادهایی آگاه و نیت توطئه‌گران را آشکار می‌کند.
قاسمی در ارتباط با زمزمه‌های مطرح شده توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای تحریم نفتی علیه ایران اظهار داشت: موضع‌گیری قدرتمندانه ایران در برابر طرح مسأله تحریم نفتی و همچنین حضور قوی ایران در مانور ولایت جایگاه واقعی ایران را به دشمنان نشان داد.
وی اجرای تحریم نفتی علیه ایران را غیر محتمل عنوان کرد و گفت: اقدامات جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که تهدید‌ها و تحریم‌های علیه ایران را بدون پاسخ نمی‌گذارد و توانایی خود را در عملی کردن فتنه‌ها و تهدید‌ها بر ضد دشمنان به جهانیان اثبات کرد.

 

https://shoma-weekly.ir/Q4rzDy