ورزش

شرایط حاکم بر لیگ وزنه‌برداری

برای برگزاری لیگ وزنه‌برداری چندین دیدگاه وجود دارد. عده‌ای می‌گویند، لیگ وزنه‌برداری باعث می‌شود به ملی‌پوشان کمک مالی شود وگروهی هم معتقدند برگزاری لیگ وزنه‌برداری برای نسل نوجوان و جوان کشور که به این رشته روی می‌آورند، ایجاد انگیزه می‌کند. بنده معتقدم مسئولین فدراسیون وزنه‌برداری برای برگزاری لیگ بسیار زحمت می‌کشند تا لیگ وزنه‌برداری همچنان سرپا باقی بماند و برای تقویت لیگ چند پیشنهاد را مطرح می‌کنم.

محمدرضا کاظمی نژاد- برای برگزاری لیگ وزنهبرداری چندین دیدگاه وجود دارد. عدهای میگویند، لیگ وزنهبرداری باعث میشود به ملیپوشان کمک مالی شود وگروهی هم معتقدند برگزاری لیگ وزنهبرداری برای نسل نوجوان و جوان کشور که به این رشته روی میآورند، ایجاد انگیزه میکند. بنده معتقدم مسئولین فدراسیون وزنهبرداری برای برگزاری لیگ بسیار زحمت میکشند تا لیگ وزنهبرداری همچنان سرپا باقی بماند و برای تقویت لیگ چند پیشنهاد را مطرح میکنم.

نخست این که موضوع استعدادیابی جغرافیایی در مناطق مختلف کشور انجام شود تا از این طریق مناطقی که در آنها امکان رشد و پیشرفت وزنهبرداری وجود دارد، شناسایی شده و برای شکوفایی استعدادهای آن منطقه مقدمات لازم فراهم شود.

نکته دیگر این که باشگاه اگر موظف شود علاوه بر تیم بزرگسالان تیم نوجوانان و جوانان هم داشته باشد، این اقدام باعث پشتوانهسازی برای باشگاه مزبور و اساساً برای کل وزنهبرداری خواهد شد.

موضوع پخش مسابقات لیگ وزنهبرداری از طریق سیمای جمهوری اسلامی است که اگر این کار انجام گردد، اسپانسرهای زیادی از وزنهبرداری استقبال خواهند کرد و جذب اسپانسر زمینه رونق این رشته ورزشی را فراهم خواهد کرد.

اگر مجموعه موارد یاد شده تحقق پیدا کند، لیگ وزنهبرداری فعالتر خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/DnnpZM