شهرستانها

شبهه ای در اتحاد اصولگرایان اردبیل باقی نمانده است

اتحاد اصولگرایان استان اردبیل برای انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس و خبرگان رهبری قطعی و تحقق‌یافتنی است و هیچ شک و شبهه‌ای در آن نیست.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان اردبیل گفت: اتحاد اصولگرایان استان اردبیل برای انتخابات مهم و سرنوشتساز مجلس و خبرگان رهبری قطعی و تحققیافتنی است و هیچ شک و شبههای در آن نیست.

وی افزود: امروز دشمن لباس نفوذ را به تن کرده تا در انتخابات پیشرو به اشکال مختلف اهداف، مقاصد و نیروهای خود را راهی مجلس کند؛ اما قطعا با هوشیاری مردم جلوی این نفود و فتنه گرفته میشود.

مجیدی عنوان کرد: جریان فتنه سبب شد تا متاسفانه ملت ما در مقابل یکدیگر قرار گیرند؛ لذا دشمنان داخلی و خارجی نیز با برنامههای از پیشتعیینشده از این حرکت سوءاستفاده کرده و تلاش کردند تا امنیت کشور اسلامی را به مخاطره بیندازند؛ اما ولایت فقیه رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام تهدیدات است.

سرپرست جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان اردبیل اظهار کرد: اگر ما نعمت ولایت فقیه را در کشور نداشتیم امروز عزت و اعتبار داخلی و خارجی هم نداشتیم و دشمن به تاخت و تازهای خود ادامه میداد.

مجیدی تصریح کرد: در این برهه از تاریخ برای اینکه در جامعه اسلامی دچار فتنه نشویم باید همه گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و با اتحاد و انسجام کارها را به پیش برده و دشمن را ناامید کنیم.

وی حساسیت انتخابات پیشرو را به همراه ضرورت اتحاد و انسجام اصولگرایان یادآور شد و افزود: دشمن برای انتخابات پیشرو خوابهای پریشانی دیده است که اگر به هوش نبوده و بصیرت نداشته باشیم قطعا در دامن آنها گرفتار خواهیم شد.

https://shoma-weekly.ir/jBLdmN